یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ |۳۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 7, 2024
مروی

حوزه/ تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی، پیروزی مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران را در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی پیروزی مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

متن پیام تبریک به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب مسعود پزشکیان دامت توفیقاته

سلام علیکم؛

انتخاب جناب‌عالی را از سوی مردم فهیم، آگاه و مسئولیت‌شناس به عنوان رئیس‌جمهور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، تبریک و تهنیت می‌گویم، حضور شورانگیز و با نشاط ملّت بزرگوار ایران را تجلّی عنایت و فضل الهی و هدایت‌های رهبر حکیم و فرزانه و جامع‌نگر انقلاب اسلامی می‌دانیم.

ضمن ارج‌گذاری و تکریم یاد و نام شهیدان عزیز خدمت، خصوصاً رئیس‌جمهور شهید خادم‌الرضا(ع) آیت الله رئیسی و آیت الله آل هاشم، توفیقات روزافزون جناب‌عالی را در اعتلای انقلاب اسلامی و خدمت صادقانه و مؤثّر به ملّت شریف و نجیب و انقلابی ایران با بهره‌گیری هوشمندانه از همه ظرفیت‌های مادّی و معنوی کشور عزیزمان از خداوند متعال درخواست می‌نمایم.

آستان قدس رضوی براساس حکم ابلاغی رهبر معظّم انقلاب اسلامی مدظلّه‌العالی، «همکاری و کمک» به دولت‌های محترم را وظیفه خود می‌داند و انتظار می‌رود که موضوع مهم زیارت و مسائل میلیون‌ها زائر عزیز داخلی و بین‌المللی حرم مطهّر رضوی به عنوان پایتخت معنوی ایران اسلامی در اولویت امورات‌ دولت محترم قرار گیرد.

در جوار مضجع شریف و نورانی حضرت ثامن‌الحجج علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیّة والثناء برای عزّت و سربلندی ملّت بزرگوار ایران و توفیقات هر چه بیشتر دولت محترم و همه خادمان ملّت در عرصه‌های گوناگون، دست دعا و نیایش به سوی درگاه ایزد منّان دراز می‌کنم.

تولیت آستان قدس رضوی

احمد مروی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha