دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ |۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 8, 2024
تبریز

حوزه/ حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی نماینده آذربایجان‌شرقی در خبرگان رهبری، انتخاب آقای پزشکیان را به عنوان نهمین رئیس جمهور ایران اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی در این پیام، انتخاب آقای پزشکیان را به عنوان نهمین رئیس جمهور ایران اسلامی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ لَا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ خادم مکتبی و خدمتگزار ولائی، برادر ارجمندم جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان (زیدعزه )رئیس جمهور منتخب مردم ایران

با سلام؛حادثه 30 اردیبهشت که قلب ملت ایران و مخصوصاً آذربایجان را به درد آورده بود، اینک با حضور گسترده مردم تسکین یافته وموجب ناامیدی دشمنان گردید

اینجانب بدینوسیله انتخاب شما را با رای سخاوتمندانه و معنا دار ملت شریف ایران تبریک گفته و موفقیت شما را از درگاه حضرت احدیت مسئلت دارم.در انتخابات 1403 که به دلیل مشکلاتی نظیر تورم، بیکاری، تنگ شدن سفره مردم و... بیم مشارکت حداقلی وجود داشت، هدایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری و حضور ارزشمند جنابعالی در صحنه انتخابات موجب افزایش مشارکت و گرم شدن فضای انتخابات گشت و منویات مدنظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را محقق نمود.

سابقه درخشان در دوران دفاع مقدس، نشان از ولایتمداری و تعهد شما به آرمان‌های امام(ره) و انقلاب بوده و خدمات به یاد ماندنی شما در دانشگاه علوم پزشکی، وزارت بهداشت و همچنین پنج دوره نمایندگی مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ‌ونایب رئیسی در دوره دهم، نشان از مقبولیت حضرتعالی می باشد. توجه به محرومان و مستضعفان جامعه از خصائص بارز شماست. اینجانب با شناختی که از شما دارم، رجاء واثق دارم با تاسی از حضرت علی (ع) در رفع مشکلات جامعه موفق و کوشا خواهید بود. حقیر نیز موفقیت حضرتعالی را از درگاه ایزد منان خواستارم.

محمدتقی پورمحمدی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha