یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ |۳۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 7, 2024
تبریز

حوزه/ فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در پیام مشترکی از حضور پرشور آحاد مختلف مردم استان در انتخابات چهاردهمین دوره‌ ریاست‌جمهوری قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در پیام مشترکی از حضور پرشور آحاد مختلف مردم استان در انتخابات چهاردهمین دوره‌ ریاست‌جمهوری قدردانی کردند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مشروعیت و پذیرش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بزنگاهی دیگر در سایه حضور و مشارکت ملت غیور ایران اسلامی به اثبات رسید و بار گران مسئولیت اداره کشور بر عهده منتخب مردم قرار گرفت تا اثبات صحت و صداقت نظام جمهوری اسلامی بار دیگر به منصه ظهور برسد.

پیروز واقعی این دوره از انتخابات در وهله نخست مردم شریف این سرزمین هستند که علی‌رغم برخی مشکلات، حمایت و پشتیبانی از نظام را ارجح دانسته و حضوری باشکوه‌تر در این انتخابات داشتند که به فرموده رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)دوام، قوام، عزت و آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقّف به حضور مردم است.

بی‌شک گام‌های استوار، عزم راسخ و مشارکت پرشور و شعور مردان و زنان غیور پایتخت شور وشعور حسینی در انتخابات، که با درک صحیح از شرایط حساس فعلی و در لبیک به ندای خیرخواهانه‌ رهبری همراه بود، حماسه‌ای ماندگار و به یادماندنی رقم زد که سربلندی کشور عزیزمان را قوت بخشید و دشمنان قسم خورده‌ ایران اسلامی را مایوس‌ و ناامید ساخت.

ضمن ادای احترام به ارواح طیبه شهدا به ویژه شهید جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی(ره) و همراهان شهیدش که با نثار خون پاک استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای همه‌ ما به ارمغان آوردند، از حضور گسترده و با صلابت مردم بااخلاص، متعهد و انقلابی استان و همچنین از زحمات خالصانه‌ تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، صمیمانه تقدیر و تشکر داشته و از درگاه خداوند قادر متعال سلامتی و سربلندی مردم، نظام و کشور عزیزمان را مسئلت می‌نمائیم.

همچنین ضمن عرض تبریک به دکتر مسعود پزشکیان منتخب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بابت جلب حُسن اعتماد و کسب فرصت خدمت به مردم، از درگاه خداوند متعال آرزوی موفقیت و سربلندی در محضر ملت شریف ایران اسلامی را داشته و امیدواریم در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر روحی و ارواحنا له الفدا و تحت زعامت و رهبری ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، شاهد رشد و پیشرفت و اعتلای این نظام و آسایش و راحتی ملت شریف ایران باشیم.

جهانبخش کرمی

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان

حسن بیگدلی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha