دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ |۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 8, 2024
پیام قدردانی امام جمعه و استاندار کرمانشاه از حضور حماسی مردم استان در انتخابات و تبریک به رئیس‌جمهور منتخب

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمانشاه، در پیامی مشترک از حضور حماسی مردم در انتخابات تشکر کرده و به رئیس‌جمهور منتخب تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری "حوزه" در کرمانشاه، نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار کرمانشاه، در پیام مشترکی از حضور حماسی مردم شریف استان در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری قدردانی کردند و به رئیس‌جمهور منتخب تبریک گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عروج ملکوتی حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی، رئیس‌جمهور شهید، مصیبت سنگین و بزرگی برای ملت ایران و نظام اسلامی بود؛ اما به حمد الهی و با بصیرت و آگاهی ملت شهید پرور که میراث‌دار شهیدان و ادامه دهنده‌ی راه شکوهمند آنان است، با وجود محدودیت زمان قانونی، حماسه‌ای کم‌نظیر در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری خلق کرد و بار دیگر ثبات و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت‌پذیری ملت‌ قهرمان و سرافراز ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

ملت هوشیار ایران این‌بار هم بر تبلیغات وسیع بدخواهان و دشمنان ایران و تکاپوی گسترده برای تحریم انتخابات مهر باطل زدند و در صحنه‌ای آزاد، شفاف و گرم طی دو مرحله نامزدهای موردنظر خود را انتخاب و بیش از ۵۵ میلیون رأی به صندوق‌های انتخابات ریختند. مجموعه مجریان از جمله بیش از ۳۲ هزار نفری که انتخابات را در استان کرمانشاه برگزار کردند، با امانتداری و تلاش شبانه‌روزی از تک‌تک آرای مردم صیانت کردند و نشان دادند که جمهوری اسلامی، سلامت انتخابات را یک اولویت قطعی می‌داند.

اینجانبان ضمن تبریک به جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب و آرزوی توفیق و سربلندی ایشان در تحقق اهداف جمهوری اسلامی، رفع مشکلات عمومی به‌ویژه اقتصادی و اعتلای نام ایران، از کلیه عوامل زحمتکش اجرای این انتخابات باشکوه قدردانی می‌کنیم و سپاسگزار حضور ارزشمند و زمان‌شناسی مردم استان در دو انتخابات ۸ و ۱۵ تیرماه هستیم.

امید واثق داریم؛ رئیس جمهور منتخب، تمام توان و ظرفیت‌های کشور را با استفاده از نیروهای متدین، متعهد، انقلابی و دانشمند برای رفع مشکلات و در راستای تحقق ایرانی قوی به‌کار خواهد گرفت و به‌یاری خداوند متعال شاهد خلق صحنه‌های شوق‌انگیز هم‌دلی و انسجامی افزون برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و ترقی مادی و معنوی خواهیم بود.

بعون الله و منّه و کرمه.

حبیب‌الله غفوری

نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام‌ جمعه کرمانشاه

محمد طیب صحرایی

استاندار کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha