دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ |۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 8, 2024
آیت الله مدرسی یزدی

حوزه/ عضو فقهای شورای نگهبان درباره حماسه انتخابات ریاست جمهوری پیامی منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی‌یزدی عضو فقهای شورای نگهبان درباره حماسه انتخابات ریاست جمهوری پیامی منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اکنون که به لطف خداوند متعال مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری با حضور پرشکوه مردم به پایان رسید، دوران جدیدی از همکاری و همراهی برای ساختن ایران اسلامی پدید می‌آید. منتخب مردم براساس قانون اساسی، باید قانون اساسی را پاس بدارد و تمام توان خود را در اجرای آن به‌کار گیرد. مردم براساس قانون اساسی و برای اجرای آن، آراء خود را به صندوق‌ها ریختند.

این هدفی است که نامزدها و مردم و نظام بر آن تأکید داشته و دارند. قانون اساسی و رهبری برآمده از آن، دو محور اصلی در نظام اسلامی می‌باشند و هر مسئولی در هر جا موظف به رعایت این دو محور می‌باشد. انحراف از این دو محور در هر سطحی ـ خدای ناکرده ـ موجب آسیب‌های جدّی به مردم و کشور خواهد شد.

استقلال در برابر زیاده‌ طلبانِ مستکبرِ جهانی و آزادی از قیود خودکامگی و استبداد و حفظ یکپارچگی و پای‌بندی به اسلام عزیز و دستورات متعالی قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم الصلاة و السلام ـ که عدالت و رسیدگی به ناتوانان و تسهیل و توفیر خدمت به مردم از برجسته‌ترین آنهاست ـ انتظار مردم از همة دولت‌ها و دولت آینده است.

از خدای بزرگ خواهانم که بهترین پاداش‌ها را به مردم ما عنایت فرماید و به رئیس جمهور منتخب و همه خدمتگزاران، توفیق مضاعف عنایت فرماید.

سید محمدرضا مدرسی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha