دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ |۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 8, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور مردم در این انتخابات برای همه دوستان و دشمنان روشن ساخت که این ملت بزرگ با بنیانگذار انقلاب، پیمانی استوار دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین علی ملکوتی نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیام تبریک پیروزی " مسعود پزشکیان " در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: حضور مردم در این انتخابات برای همه دوستان و دشمنان روشن ساخت که این ملت بزرگ با بنیانگذار انقلاب، پیمانی استوار دارد.

حجت الاسلام و المسلمین ملکوتی در این پیام، اقبال پرشور مردم بزرگوار ایران اسلامی در روز پانزدهم تیر ماه به صندوق‌های رای برای انتخاب رئیس جمهور خود را بیانگر ایمان و اعتقاد راسخ مردم این مرز و بوم به مضمون بلند حبّ الوطن من الایمان عنوان کرد.

وی افزود: حماسه سازی مردم در روز انتخابات ثابت کرد که راه شهدا و آرمان‌های مقدسشان همچنان ماندگار و بالنده است و همگان باورشان شد که ملت سرافراز ایران، عشقی ناگسستنی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری فرزانه آن دارد.

حجت الاسلام و المسلمین ملکوتی با خطاب قرار دادن مردم ایران اسلامی، آورده است: شما مردم عزیز، خداوند متعال را با این حماسه ستودنی از خود راضی ساختید، انبیاء الهی به ویژه پیامبر اعظم (ص) و حضرات معصومین (ع) به خصوص حضرت ولیعصر (عج) را خشنود کردید. ان شاءالله خداوند منّان به همه شما اجر مجاهدان فی سبیل الله را عنایت فرماید. شما امّت بزرگ با یک اشاره رهبر بزرگ انقلاب حرکتی کردید که دوست را خشنود و دشمن را مأیوس ساخت.

عض مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: به عنوان یک طلبه کوچک در برابر شما به رسم تعظیم و تشکّر، سر فرود آورده و از درگاه خداوند حکیم ، عزّت مدام برایتان تقاضا می کنم.

وی انتخاب پزشکیان به عنوان نهمین رئیس جمهور اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیق ایشان را برای عمل به آنچه شایسته این ملت سرافراز است، آرزو کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین ملکوتی، خطاب به رئیس جمهور منتخب، خاطرنشان کرده است: برادر بزرگوار؛ یکی از نشانه های سعادت و نیک‌بختی یک مومن همین است که خداوند به او توفیق خدمت به بندگانش را عنایت فرماید که الحمدالله حق تعالی به شما چنین توفیقی را عنایت فرموده است تا در راستا و خواسته‌های این ملّت شریف و منویّات مقام معظم رهبری مد ظله العالی گامهایی استوار برداشته و معضلاتی که خود به کرّات در مناظره ها و سخنرانی ها به آن‌ها تصریح کردید، برآورده سازید. ان شاءالله ایام مسئولیت بزرگتان به کام ملت نوش باد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha