دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ |۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 8, 2024
ت

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با اشاره به اهمیت جذب سرمایه برای مجموعه‌های اقتصادی، گفت: مسئولین باید به این درک برسند که دولت باید پیشرفت اقتصادی و صنعنی به دنبال سرمایه‌گذار باشد و تمام تلاش خود را برای جذب سرمایه قرار دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده، امروز در حاشیه بازدید از مجموعه صنعتی صبا فولاد خلیج‌فارس، با اشاره به اهمیت تدوین چشم‌انداز تولید صبا فولاد، اظهار کرد: تدوین وچشم‌انداز هشت ساله صبا فولاد باعث خروج مجموعه از روزمرگی شده است و اقدامی ارزشمند محسوب می‌شود.

وی، انرژی را یکی از مهم‌ترین مولفه‌های صنعت دانست و عنوان کرد: به راحتی نمی‌توان سود واقعی صنایع را محاسبه کرد؛ چراکه بخش‌های صنعتی و اقتصادی کشور در بسیاری از حوزه‌ها مستقل نیستند و از دولت در بخش‌های مختلف خدمات یارانه‌ای دریافت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، بیان کرد: صنایع باید برآورد واقعی از سود و درآمد خود داشته باشند تا در برنامه‌ریزی‌ها و خودکفایی‌ها بتوانند تصمیمات درستی اتخاذ کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی‌زاده تصریح کرد: صنایع استان هرمزگان در فصول گرم سال‌های گذشته در تامین‌برق با چالش روبرو شدند و همین امر تولید را تحت تاثیر قرار داد که در روزهای اول فعالیت دولت سیزدهم، حل این چالش به صورت جدی در دستور کار دولت قرار گرفت و بخش اعظمی از آن چالش حل شده است اما همچنان نیاز به توجه به این‌ امر وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: بروز هرگونه چالش در حوزه تامین برق باعث خواهد شد که در حوزه صنعت با چالش جدی روبرو شویم و اقتصاد کشور را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به لزوم نظام‌مند کردن مسئولیت‌های اجتماعی صنایع مستقر در هرمزگان، تشریح کرد: نظام حاکم بر پرداخت مسئولیت‌های اجتماعی صنایع استان هرمزگان نمی‌تواند در توسعه و پیشرفت هرمزگان علی‌رغم تمام مزایا، نقش ایفا کند به همین جهت ساماندهی و نظام‌مند کردن این مهم باید در دستور کار قرار گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با اشاره به اهمیت جذب سرمایه برای مجموعه‌های اقتصادی، اظهار کرد: مسئولین باید به این درک برسند که دولت باید پیشرفت اقتصادی و صنعنی به دنبال سرمایه‌گذار باشد و تمام تلاش خود را برای جذب سرمایه قرار دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha