سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ |۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 9, 2024
امام جمعه آبدان

حوزه/ امام جمعه آبدان ابراز داشت: خدمت به مردم باید جهادی، بر مبنای اهداف انقلاب و ملموس باشد.

حجت الاسلام امین زارعی امام جمعه آبدان شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر با اشاره به انتخاب رئیس جمهور اظهار داشت:خدمت به مردم باید جهادی، بر مبنای اهداف انقلاب و ملموس باشد.

امام جمعه آبدان با اشاره به مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر خدمت به مردم بر لزوم پایبندی به یک سری الزامات تأکید کرد و افزود: اول در زمینه خدمت باید کار جهادی کرد، جهادی به معنای بی قانونی نیست کار باید جهادی صورت بگیرد تا ان شاء الله خدمت به خوبی اتفاق بیفتد؛ اگر جهادی نباشد خدمتی هم باشد آن چیزی که باید باشد نیست و آن نتیجه مطلوب را نخواهد داد.

وی افزود: هر کدام از ما با وجود دلبستگی ها، سلیقه های سیاسی و اجتماعی، دوست ها و دشمنی هایی که همه حاشیه است؛ نباید بگذاریم این حواشی این اختلاف سلیقه ها روی متن که خدمت به مردم هست اثرگذار باشد.

حجت الاسلام زارعی یکی دیگر از الزامات خدمت را مبنای کار قرار دادن پیشبرد اهداف انقلاب دانست و تصریح کرد: اهداف کار و کار کردن باید با اهداف انقلاب تطبیق کند؛ اگر تطبیق نکند این خدمت انجام نمی شود.

امام جمعه آبدان بیان داشت: به همه جامعه و همه ملت باید خدمت کرد و محرومین باید مد نظر داشت و مسئولین توجه خاصی نسبت به محرومین داشته باشند. الزام پنجم روحیه خدمت گذاری و خاکساری و تواضع در مقابل مردم و شناخت عظمت مردم برای خودتان حفظ کنید.

وی در ادامه ششمین لازمه خدمت به مردم را تمام سعی و همت مسئولان کشور و مدیران بخش های مختلف در جهت خدمت محسوس و ملموس به مردم دانست و افزود: جوان های عزیز و آحاد مردم باید طعم شیرین خدمات دولتی را در کام خودشان حس بکنند.

حجت الاسلام زارعی گفت: مسئولین بدانند هر جا کار و تلاش و خدمت باشد حمایت مردم هست و در نظام اسلامی سودی که از خدمت رسانی به مردم بدست می آید اول به جیب خدمت رسان می رود؛ یعنی آن شخصی که خدمت کرده است اول از این سود بهره می برد و آن سود رضایت مردم و رضایت الهی است و این موضوع را مسئولین باید مدنظرشان باشد.
‌
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha