سه‌شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ |۹ محرم ۱۴۴۶ | Jul 16, 2024
یوسف جمالی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ضمن اشاره به جایگاه والای شهید و شهادت گفت: شهید عاشوری نمونه بارز و شاخص شهدای روحانیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مراسم گرامیداشت چهل و ششمین سالگرد شهادت آیت الله حاج شیخ ابوتراب عاشوری با حضور رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و جمعی از مسئولان شامگاه سه شنبه در مسجد ولی عصر(عج) چغادک برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این مراسم ضمن اشاره به جایگاه والای شهید و شهادت، گفت: شهید آیت الله عاشوری نمونه بارز و شاخص شهدای روحانیت است.

حجت الاسلام یوسف جمالی افزود: شهدا از گنجینه های ارزشمند و گرانبهای انقلاب هستند که لازم است به همگان به ویژه قشر جوان معرفی شوند.

وی با اشاره به بیانات امام راحل در خصوص جایگاه شهید عاشوری، عنوان کرد: ۱۳ آذر سالروز شهادت این شهید والامقام است که توسط نماینده ولی فقیه به عنوان روز روحانیت نامگذاری شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: با همراهی و همکاری های صورت گرفته تألیفاتی در حوزه روحانیت در دست اقدام است که در در روز ۱۳ آذر رونمایی می شوند.

در بخش دیگری از این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری و حجت‌الاسلام شاهرودی و همچنین خانواده شهید گرانقدر از پوستر شهید شاخص روحانیت آیت الله حاج شیخ ابوتراب عاشوری رونمایی شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha