سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ |۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 9, 2024
امام جمعه سیراف

حوزه/ امام جمعه سیراف با اشاره به برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی گفت: شیرخوارگان حسینی هر ساله در اولین جمعه ماه محرم در سراسر کشور برگزار می شود که بحمدالله در سیراف این مجلس با برنامه ریزی به بهترین شکل انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، نشست قرارگاه فرهنگی سیراف با موضوع همایش شیرخوارگان حسینی و برنامه ریزی جهت تجمع عزاداران در تاسوعا و عاشورا شامگاه دوشنبه برگزار شد.

حجت‌الاسلام صادق عاشوری امام جمعه بخش سیراف در این نشست ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) گفت: از حضور پرشور مردم در انتخابات تقدیر و تشکر می نمایم و به منتخب مردم رئیس جمهور محترم تبریک عرض میکنم.

وی اظهار داشت: محرم ماه بصیرت و آگاهی است ماه تزکیه نفس و تحولات درونی است و عشق به امام حسین علیه السلام در این ایام موج میزند و مردم شیفته مولای خود هستند.

حجت‌الاسلام عاشوری گفت: از بانیان، هیأت مذهبی و همه کسی که زمینه حضور مردم در مجلس سوگواری فراهم می کنند و تلاش می‌کنند که به بهترین شکل این مجالس برگزار شود تقدیر و تشکر می کنم.

وی با اشاره به برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی گفت: شیرخوارگان حسینی هر ساله در اولین جمعه ماه محرم در سراسر کشور برگزار می شود که بحمدالله در سیراف این مجلس با برنامه ریزی به بهترین شکل انجام می شود.

به گزارش حوزه: در این جلسه مصوب شد امسال این مراسم با سخنرانی و مداحی حجت‌الاسلام سید احمد نوید فر روز جمعه ۲۲ تیر ماه مصادف با ۶ محرم ساعت ۱۷ (۵عصر) در حسینیه حضرت علی اصغر علیه السلام شهر سیراف برگزار شود.

همچنین مراسم زنجیر زنی و سینه زنی روز عاشورا ساعت ۱۷ از حسینیه حضرت ابالفضل علیه السلام شروع و تجمع عظیم عاشورائیان در کنار شهدای گمنام، از دیگر مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha