یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
غلامعلی صفایی بوشهری

حوزه/ امام جمعه بوشهر با بیان اینکه هر اندازه تلاش و خدمت به مردم شود کم است گفت: تا می توانید خدمات ماندگار و پایدار داشته باشید و هر چه این خدمات بیشتر باشد، شیرینی زندگی نیز بیشتر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر صبح امروز در دیدار مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران اظهار داشت: وزارت نفت، وزارتخانه راهبردی است که نه تنها در تولید ثروت بلکه در تولید قدرت و اقتدار ملی به ویژه سیاسی کمک می کند و در عرصه پیشرفت و رفع محرومیت زدایی نیز بسیار موثر است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: در گذشته مردم خارگ گلایه هایی را از وضعیت داشتند اما اکنون مردم به آرامش نسبی رسیدند هرچند کمبودهایی وجود دارد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه هر اندازه تلاش و خدمت به مردم شود کم است گفت: تا می توانید خدمات ماندگار و پایدار داشته باشید و هر چه این خدمات بیشتر باشد، شیرینی زندگی نیز بیشتر خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه استان بوشهر محور است افزود: لازم است راه هوایی بوشهر تقویت شود و مسیرهای دیگری از استان بوشهر به دیگر استان ها نیز فراهم گردد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به برگزاری برخی مسابقات ورزشی توسط شرکت پایانه های نفتی ایران ابراز داشت: این مسابقات ورزشی انعکاس بسیار خوبی داشته و باعث ارتقای سطح رضایتمندی شده است. برای تصدی تیم های ورزشی نیز همت شود تا ورزش استان تقویت گردد.

امام جمعه بوشهر بیان داشت: هر اندازه که می توانید بر اساس قانون به مردم کمک و خدمت شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha