چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ |۱۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 17, 2024
روحانی

حوزه/ امام جمعه شهرستان آبیک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، همایش تجلیل از خادمان حسینی به ویژه آشپزهای فعال در پویش "اطعام مهدوی، اطعام غدیر و احسان حسینی" امروز با سخنرانی امام جمعه شهرستان آبیک و با حضور مدیرکل محترم کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین، مسئول محترم زکات کمیته امداد استان، روسای ادارات کمیته امداد شهرستان‌های استان قزوین و حضور ارزشمند خادمین حسینی، در سالن اجتماعات شرکت گاز برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین تقی روحانی امام جمعه شهر آبیک قزوین در این مراسم بیان کرد: زحمات و مجاهدت‌های شما خادمان حسینی به ویژه آشپزهای فعال در این پویش از دو جهت ارزشمند است؛ یکی از آن جهت که این امر نوکری برای دستگاه امام حسین (ع) می‌باشد که قطعاً حضرت سیدالشهدا (ع) این امر را می‌بیند و مزد آن را خواهد داد و دیگر از آن جهت که این امر دستگیری از نیازمندان و مسکینان سطح جامعه می‌باشد که خداوند متعال چندین مرتبه در قرآن کریم، مومنان را به انجام این امر سفارش کرده است.

وی گفت: کسی که بی قرار حضرت اباعبدالله (ع) باشد، هیچ سختی را در هیچ قسمتی از هیئت‌ها و در دستگاه امام حسین (ع) متوجه نخواهد شد؛ چرا که عشق به آن حضرت همه زحمات و چه بسا سختی‌ها را برای آن نوکر شیرین خواهد کرد.

شایان ذکر است: در پایان این مراسم همچنین از خادمین حسینی فعال در پویش "اطعام مهدوی، اطعام غدیر و احسان حسینی" تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha