چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ |۳ محرم ۱۴۴۶ | Jul 10, 2024
موسوی

حوزه/ فرمانده کل ارتش با بیان اینکه نیازهای اقیانوس‌نوردی ایران به حد خودکفایی رسیده است، گفت: نیروهای مسلح در همه زمینه‌ها و حوزه‌ها پیشرفت کرده‌اند و روز به روز رشد و پیشرفت را در نیروهای مسلح به شکلی با شکوه‌تر شاهد هستیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، سرلشکر موسوی، در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای علمی و فنی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در سیرجان استان کرمان، اظهار داشت: این مجموعه، نمایشگاهی از امید، نوآوری و نشاط است که از ترکیب مقدس دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان و نیروی دریایی ارتش تشکیل شده است.

فرمانده کل ارتش افزود: در این نمایشگاه آنچه که نیروی دریایی برای اقیانوس‌پیمایی در بخش آماد و پشتیبانی نیاز دارد با دست به دست هم دادن ساخته شده و این یک موفقیت بزرگ است که مواردی که ما فکر می‌کردیم امکان‌پذیر نیست، انجام شده است.

سرلشکر موسوی گفت: در دریانوردی بسیاری از موارد را نیاز داشتیم، اما به این نیازها عادت کرده بودیم و یا فکر می‌کردیم امکان‌پذیر نیست که چنین دستاوردهایی داشته باشیم؛ اما حالا نه‌تنها نیازها برطرف شده است، بلکه به امکانات بیشتر هم دست یافته‌ایم و با این تعامل در بخش‌های مختلف با همکاری نخبگان نیازها برطرف شد تا مأموریت‌های اقیانوسی، بهتر با قدرت بالاتر انجام شود.

فرمانده کل ارتش با اشاره به اینکه بسیاری از امکانات و نیازهایی که سال‌های سال به نحوی به آن وابسته بودیم، با ابتکار دانشمندان جوان نخبه، شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاه‌های ارتش فراهم شده است، عنوان کرد: هر کسی که از این نمایشگاه بازدید کند به طور حتم امیدش بیشتر خواهد شد و امیدواری و شوق‌آفرینی در هر غرفه‌ای که نگاه می‌کنید، نشاط‌انگیز است.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه نیازهای اقیانوس‌نوردی کشور به حد خودکفایی رسیده است، خاطرنشان کرد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه‌ها و حوزه‌ها پیشرفت‌ کرده‌اند و روز به روز رشد و پیشرفت را در نیروهای مسلح به شکلی با شکوه‌تر شاهد هستیم.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه دستاوردهای علمی و فنی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور سردار «محمد شیرازی» رئیس دفتر فرمانده کل قوا و امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در مرکز فرماندهی آماد و پشتیبانی نداجا در سیرجان افتتاح شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha