چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ |۱۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 17, 2024
تبریز

حوزه/ رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش گفت: حضور پرشور جوانان ایرانی در ایام ماه محرم اوج دلبستگی و دلدادگی آنها را نشان می دهد، رشد دینداری ملت ایران نه تنها کم نشده است بلکه قوی تر و مستحکم تر شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام ذوالفقار جبرائیلی رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافندهوایی شمال غرب ارتش در جمع کارکنان و خانواده‌های این یگان پدافندی اظهار کرد: عزت و سربلندی امروز مسلمانان حاصل مکتب و قیام عاشورا است چرا که شیعیان حسین(علیه السلام) حاضر نیستند زیر یوغ استکبار رفته و دین،ایمان و شرافت خود را از دست بدهند.

وی با بیان اینکه عزاداری ایام محرم هر سال باشکوه تر از سال های گذشته برگزار می شود گفت: مراسمات سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع) نشان دهنده این است که ملت ایران دلبسته ارزش های دینی و اسلامی هستند و اجازه نخواهند داد این مشعل معرفت دینی و اخلاقی خاموش شود.

حجت الاسلام جبرائیلی تاکید کرد: حضور پرشور و شعور جوانان ایرانی در مراسمات ملی و مذهبی و به ویژه ایام ماه محرم اوج دلبستگی و دلدادگی آنها را نشان می دهد و این بیان گر آن است که رشد دینداری ملت ایران نه تنها کم نشده است بلکه قوی تر و مستحکم تر شده است.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافندهوایی شمال غرب در ادامه به نقش جوانان در پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: جوان ایرانی تعیین کننده در میدان های مختلف است؛معنویت و حاکمیت توحیدی نهادینه شده در وی می تواند جمهوری اسلامی را به سمت قله های پیشرفت هدایت کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha