چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ |۱۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 17, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه ماهنشان گفت: روزهای داغ تابستان با افزایش مصرف آب و انرژی و برق گره خورده که نگران‌کننده است و این نگرانی فقط با صرفه‌جویی و عدم استفاده از وسایل پرمصرف و غیر ضروری رفع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام محمدرضا علی‌اکبری خطیب جمعه ماهنشان هم در خطبه‌های امروز نماز جمعه با بیان اینکه انتخاباتی آزاد و شفاف طبق فرمایش مقام معظم رهبری در دو جمعه پیاپی اتفاق افتاد، افزود: مسئولان با برگزاری انتخابات با شتاب لازم و امانت کامل و در یک فرآیند مردمی و در عین حال آرام و توأم با امنیت کامل مردم با لبیک به ندای امام المسلمین و با حضور ۵۰ درصدی در انتخابات پایان سیاست تحریم حضور بود که در اتاق فکر دشمن طراحی شده بود و شکست تمام عیار به غرب و پیروزی برای ملت ایران و اعمال حاکمیت مردم و مردم‌سالاری دینی که حافظ آن ولی فقیه بود را رقم زدند.

امام جمعه ماهنشان با اشاره به اینکه روزهای داغ تابستان با افزایش مصرف آب و انرژی و برق گره خورده که نگران‌کننده است و این نگرانی فقط با صرفه‌جویی و عدم استفاده از وسایل پرمصرف و غیر ضروری رفع خواهد شد، تصریح کرد: صرفه‌جویی امکان برق‌رسانی و آبرسانی به همه خانواده‌ها را میسر خواهد کرد.

وی تاکید کرد: نگهداری دام و احشام در داخل شهر ماهنشان که مرکز شهرستان است، همشهریان و همچنین احشامداران را با مشکلات متعددی مواجه کرده و این مسئله هم باید با عنایت مسئولین حل خواهد شد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری به فصل برداشت گندم اشاره و از تعاون روستایی و جهاد کشاورزی درخواست کرد تا نسبت به خرید گندم از گندمکاران به ویژه در منطقه اوریاد اقدامات لازم انجام شود تا کشاورزان و گندمکاران با مشکل خرید گندم مواجه نشوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha