سه‌شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ |۹ محرم ۱۴۴۶ | Jul 16, 2024
تصاویر / اقامه نماز جمعه همدان

حوزه / امام جمعه همدان گفت: موفقیت امروز دولت، یعنی حل مشکلات و دغدغه‌های مردم و در این عرصه رئیس جمهور منتخب باید از افرادی که به معنای واقعی دغدغه‌ مردم را دارند و صادقند استفاده کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه همدان، با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: امروز نسل جوان باید با مکتب عاشورا آشنا شود.

وی افزود: مکتب عاشورا، مکتبی عقلانی است که در برابر ظلم سر خم نمی‌کند و این مهم باید در جامعه تبیین شود.

امام جمعه همدان، با اشاره به اینکه مشارکت پر شور مردم در انتخابات، شکست فضا سازی دشمنان را رقم زد و موجب شکل‌گیری وفاق ملی شد، گفت: انتخابات نشان داد نظام امانت دار رأی مردم است و دولت با اراده مردم انتخاب می‌شود.

وی با تأکید براینکه نظام اسلامی مردم را عماد دین می‌داند، ابراز کرد: برخی از پیش بینی‌هایی که در این ایام از میزان مشارکت و انتخابات مطرح شد، چندان دقیق نبود و لذا لازم است تا تحلیل‌گران و خواص فهم مشترکی با مردم داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، تصریح کرد: این آمارها نشان داد، افرادی که دغدغه فرهنگی و اجتماعی دارند آنجایی حضور داشته باشند که فهم مشترک با عموم مردم پیدا کنند.

وی با بیان اینکه بعد از انتخابات همه باید تابع تصمیم عموم مردم باشیم و به رأی مردم احترام گذاشت، اظهار کرد: موفقیت امروز دولت، یعنی حل مشکلات و دغدغه‌های مردم و در این عرصه رئیس جمهور منتخب باید از افرادی که به معنای واقعی دغدغه‌ مردم را دارند و صادقند استفاده کند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، با اشاره به اینکه رئیس جمهور باید فرصت خدمت را غنیمت بشمارد و در مسیر امیدآفرینی و حل مشکلات قدم بردارد، ابراز کرد: موضع‌گیری‌های ارزشمندی توسط دکتر پزشکیان مطرح شده که امیدواریم استمرار داشته باشد.

وی با تأکید بر اهمیت توجه به انتخاب وزرای قوی برای حل مشکلات مردم، یادآور شد: دولت نیازمند کابینه‌ای قوی است، چرا که وزرا و کابینه در حل مشکلات مردم اثرات فراوانی دارند.

امام جمعه همدان، با اشاره به اینکه رئیس جمهور منتخب تأکید کرده تا کشور با حق و عدالت اداره شود، گفت: برای تحقق این مهم نیازمند مدیرانی عادل و حق محور هستیم.

وی همچنین با تقدیر از تلاش مخبر سرپرست ریاست جمهوری در مدت گذشته، اظهار کرد: باید از آقای مخبر که بعد از شهید رئیسی منصفانه و با غیرت کار را پیش برد، تقدیر کنیم.

عضو خبرگان رهبری، با تسلیت درگذشت پدر شهیدان حجازی، تصریح کرد: مرحوم حاج آقای حجازی پیش از انقلاب و پس از انقلاب در عرصه‌های مختلف حضوری جدی داشت.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha