شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ |۲۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 27, 2024
اردستان

حوزه/  تجمع بزرگ عفاف و حجاب و یادواره شهدای بانو شهرستان اردستان با حضور اقشار مختلف مردم و طلاب مدرسه علمیه حضرت زینب کبری (س) در پارک شهدای گمنام شهرداری اردستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، تجمع بزرگ عفاف و حجاب و یادواره شهدای بانو شهرستان اردستان با حضور اقشار مختلف مردم و طلاب مدرسه علمیه حضرت زینب کبری (س) و سخنرانی حجت‌الاسلام سید سعید حسینی، امام جمعه کاشان، در پارک شهدای گمنام شهرداری اردستان برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی در این مراسم با اشاره به نقش مهم زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، گفت: امام راحل برای رهایی ایران از سلطه ظالمان قیام کرد و مردم نیز با ایشان همراه شدند و انقلاب اسلامی به ثمر نشست.

وی افزود: در طول جنگ تحمیلی، مادران شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کردند. نمونه‌هایی از این ایثار و فداکاری، مادرانی هستند که ۹ فرزند خود را در راه دفاع از وطن شهید داده‌اند و یا مادرانی که ۷ و ۸ شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه امروزه باسوادترین زنان در ایران حضور دارند، اظهار داشت: قبل از انقلاب، تعداد پزشکان عمومی زن در ایران حدود ۳ هزار نفر بود، در حالی که امروز این تعداد به ۶۰ هزار نفر رسیده است. همچنین ۶۰ درصد متخصصان کشور را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی افزود: زنان با حجاب خود در همه زمینه‌ها همچون پزشکی، ورزشی، خلبانی و دیگر عرصه‌ها افتخار آفریدند.

این مراسم با مداحی و تجلیل از مقام شامخ شهدا به پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha