دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
مرکز مشاوره

حوزه/ دوره تربیتی «سیب بهشتی» با رویکرد مشاوره ویژه طلاب پیش‌نیاز مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها با حمایت معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان(مرکز مشاوره) برگزار می‌شود.

خانم زهرا احمدی زهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، در خصوص برنامه‌های اوقات فراغت طلاب در فصل تابستان توضیح داد: مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها با حمایت معاونت فرهنگی تبلیغی این حوزه(مرکز مشاوره) دوره معرفتی تربیتی «باشگاه تابستانه سیب بهشتی» را ویژه طلاب پیش‌نیاز، با تدریس تیمی مجرب از اساتید و مربیان متخصص مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان برگزار می‌کند.

وی اضافه کرد: مهارت‌های بلوغ اجتماعی با موضوع«خیرگزین شدن»، کلاس آمادگی‌های قبل از ازدواج با عنوان «درگوشی‌های دخترانه» و کلاس «من و دخترم» با بهره‌گیری از بهترین مشاورین خانواده برای بهبود روابط مادر-دختری ویژه مادران و همچنین کلاس مهارت‌های بهرهوری فردی شامل(هدف گذاری، مهندسی شروع، مدیریت زمان، برنامه‌ریزی و مهارت مطالعه و...) از جمله برنامه‌های این دوره می‌باشد که با رویکرد مشاوره برگزار خواهد شد.

احمدی زهان رفع ضعف‌ها و آسیب‌های موجود در طلاب، تربیت طلاب در راستای الگوی طلبه تراز، ایجاد فضایی شاد همراه با نشاط معنوی، غنی‌سازی اوقات فراغت را از اهداف این دوره برشمرد.

مسئول تربیتی و تبلیغی مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه مخاطبین این دوره عموم طلاب ورودی مقطع سیکل و عموم دختران محدوده سنی ۱۵ الی ۱۸ سال می باشند، گفت: این باشگاه منحصر به فصل تابستان نخواهد بود و با استقبال طلاب این دوره در ایام سال تحصیلی نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha