چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ |۱۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 17, 2024
ارشاد

حوزه/مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: ائمه جمعه به عنوان روسای شورای فرهنگ عمومی در شهرستان‌ها هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، اعظم روانشاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان امروز در جریان سفر احمد مقیمی مشاور امور فرهنگی و اجتماعی مناطق محروم وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی به لرستان و دیدار با امام جمعه شهرستان چگنی با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و هنری این شهرستان گفت: استفاده از ظرفیت‌های بومی هر منطقه در راستای محرومیت‌زدایی مناطق بسیار موثر است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: ائمه جمعه شهرستان‌ها به عنوان روسای شورای فرهنگ عمومی نقش مهمی در برقراری عدالت فرهنگی و ارتقا فرهنگ دینی و اجتماعی در جامعه دارند.

روانشاد با اشاره به اهمیت راهبری فرهنگی ائمه جمعه در شهرستان‌ها خاطر نشان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی بیش از پیش با محوریت ائمه جمعه و شورای فرهنگ عمومی در شهرستان‌ها در دستور کار قرار دارد.

حجت الاسلام مومنی امام جمعه شهرستان چگنی نیز در این دیدار با بیان اینکه انتظار می رود مسئولان نسبت به بهره برداری از ظرفیت های مغفول شهرستان ها در راستای ارتقاء فرهنگ دینی در جامعه استفاده کنند گفت: بسیاری از ظرفیت های فرهنگی هنری شهرستان مغفول مانده است که امید می رود با شناسایی این ظرفیت ها و استعدادها بخشی از مشکلات اهالی فرهنگ و هنر مرتفع شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha