جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ |۱۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 19, 2024
تصاویر/راهپیمایی مردم مشهد در حمایت مردم مظلوم غزه

حوزه / فریاد مرگ براسرائیل بار دیگر پس از اقامه نماز جمعه  در خیابان اندرزگو مشهد با حضور گسترده  مردم و زائران حضرت رضا (ع) در حمایت از مردم غزه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد،با افزایش کشتار و تنش ها در غزه و سکوت جوامع بین المللی در مقابل جنایت رژیم غاصب اسرائیل ، راهپیمایی (جمعه های خشم) در حمایت از مردم مظلوم غزه (به ویژه زنان و کودکان) پس از اقامه نماز جمعه در خیابان شهید اندرزگو برگزار شد.

زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) با حضور پرشور خود، زن و مرد ،پیر و جوان ،کودک و نوجوان با اجتماع در باب الجواد حرم رضوی با فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا جنایت های رژیم سفاک اسرائیل در غزه را محکوم کردند .

در هوای گرم ۲۹ تیرماه مشهد، مردم همراه با پرچم های ایران، فلسطین، تابلو نوشته هایی در محکومیت رژیم غاصب اسرائیل، تصاویر امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

اقشار مختلف مشهد ،فعالان فرهنگی حوزوی، طلاب و دانشجویان ، در این راهپیمایی حضور داشتند، افراد حاضر در اجتماع سکوت مجامع بین المللی، همچنین کشورهایی که با رژیم غاصب اسرائیل همکاری می کنند رامحکوم کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha