یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 21, 2024
مسابقه کوثر

حوزه/ مدیر تحصیلات عمومی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها از اعلام نتایج هشتمین دوره مسابقه علمی کوثر خبر داد.

ریحانه غیور بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اعلام اسامی برگزیدگان هشتمین دوره مسابقه علمی کوثر، عنوان کرد: این مسابقه با موضوعات «صرف»، «نحو»، «احکام»، «فقه و اصول» و «عقاید و منطق» در مقطع سطح دو و «ادبیات عرب» و «فقه و اصول» در مقطع سطح سه با شرکت ۲۰۰ نفر از طلاب جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

مدیر تحصیلات عمومی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: پس از ارزیابی آزمون این مسابقه، 9 نفر از طلاب سطح دو و دو نفر از طلاب سطح سه به عنوان نفرات برگزیده این دوره از مسابقات انتخاب شدند.

غیوربابایی افزود: در مقطع تحصیلی سطح دو و در ماده امتحانی احکام، خانم بتول محسنی و خانم حانیه سادات موسوی از مدرسه مؤمنات برنامه کوثر به ترتیب حائز رتبه سوم و شایسته تقدیر شدند.

وی ادامه داد: در ماده امتحانی صرف، خانم نوریه قنبری طلبه مرکز آموزش غیرحضوری و مجازی، رتبه دوم را کسب کرد. همچنین در ماده امتحانی عقاید و منطق، خانم بشری عبداللهی از مدرسه مؤمنات برنامه کوثر، شایسته تقدیر شد.

مدیر تحصیلات عمومی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها اضافه کرد: در فقه و اصول، خانم ها فرانک زرین خط طلبه غیرحضوری حائز رتبه اول شد، همچنین خانم ها فاطمه حق پرست و فاطمه توکلی از مدرسه علمیه مؤمنات، رتبه دوم را از آن خود کردند.

غیوربابایی اظهار داشت: در ماده امتحانی نحو، خانم ها طیبه سادات حسینی و مریم میرزاده طلبه های غیرحضوری جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها به ترتیب حائز رتبه دوم و سوم شدند.

وی عنوان کرد: در مقطع تحصیلی سطح سه و در ماده امتحانی ادبیات عرب، خانم ها فاطمه جمالی و لیلا صمدی از مرکز تخصصی ادبیات عرب، به ترتیب به رتبه های سوم و شایسته تقدیر دست یافتند.

مدیر تحصیلات عمومی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان بیان داشت: نفرات برگزیده هر موضوع از مزایایی چون اولویت جذب در برنامه کوثر استعدادهای برتر سطح دو، تحصیل در مقاطع تحصیلی بالاتر و دریافت جوایز بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha