یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 21, 2024
آزمون ورودی

حوزه/ معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر در گفتگو با خبرنگاران از برگزاری آزمون ورودی حوزه علمیه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام مهدی نعمتی معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران، از برگزاری آزمون ورودی حوزه علمیه استان خبر داد و اظهار داشت: آزمون ورود به حوزه علمیه روز جمعه هفته جاری ساعت 9 صبح در دو نقطه استان برگزار می شود.

وی محل های برگزاری آزمون را مدارس علمیه امام خمینی(ره) بوشهر و امام علی بن ابیطالب(ع) کنگان عنوان کرد و ابراز داشت: این آزمون همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه داوطلبان بایستی یک ساعت قبل از برگزاری آزمون، در محل حضور داشته باشند گفت: این آزمون به صورتی کتبی و تستی خواهد بود و نتایج آن نیز حداکثر ظرف یک ماه آینده اعلام می‌شود.

حجت الاسلام نعمتی با بیان اینکه مصاحبه شفاهی از داوطلبان در مداس علمیه استان در حال انجام است، گفت: داوطلبان در صورت قبولی در مصاحبه و آزمون ورودی وارد دوره میثاق طلبگی و اختبار و تثبیت خواهند شد و پس از موفقیت در این مرحله وارد مدارس علمیه جهت تحصیل می شوند.

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر تعداد مدارس فعال در استان را چهار مدرسه عنوان کرد و گفت: مدارس علمیه امام خمینی(ره) بوشهر، چهارده معصوم علیهم السلام برازجان، امام علی بن ابیطالب(ع) کنگان و پیامبر اعظم(ص) خورموج چهار مدرسه علمیه فعال در استان را تشکیل می دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha