دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
آزمون

مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان گفت: آزمون ورودی مقاطع عمومی سطح ۲ و تکمیلی سطح ۳ حوزه‌ علمیه خواهران هرمزگان برگزار شد.

راضیه سلطان عباسی ندوشن، مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزکان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، با اشاره به اینکه آزمون کتبی ورود به حوزه علمیه خواهران هرمزگان روز یکشنبه ۳۱ تیرماه ساعت ۹ صبح همزمان با سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد: این آزمون در همه مدارس علمیه هرمزگان با رقابت بیش از ۴۰۰ داوطلب سطح ۲ و ۳ برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان خاطرنشان کرد: این آزمون به صورت حضوری و با حضور متقاضیان شرکت در سطوح ۲(مقطع عمومی)، ۳(مقطع عالی) در مدارس علمیه استان هرمزگان برگزار شد که تفسیر و علوم قرآن، اخلاق و تربیت اسلامی، کلام اسلامی و کلام با گرایش امامت از رشته‌های سطح ۳ حوزه علمیه خواهران هرمزگان است.

برگزاری آزمون ورودی مقاطع عمومی و تکمیلی حوزه‌ علمیه خواهران هرمزگان+ عکس

وی تصریح کرد: رشته اخلاق و تربیت از امسال مجددا به مقطع سطح ۳ اضافه شده و همچنین مقطع سیکل بدون آزمون و با شرط معدل است.

خانم عباسی با اشاره به اینکه مبلغین در تبلیغ پذیرش حوزه نقش موثر و محوری داشتند، تاکید کرد: از همه‌ طلاب، مبلغین اساتید حوزه علمیه خواهران هرمزگان که به صورت جهادی و با نیت خالص به تبیین جایگاه حوزه و تبلیغ جهت پذیرش حوزه پرداختند صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی داوطلبان آزمون ورودی حوزه‌های علمیه خواهران کشور، تاکید کرد: استان هرمزگان از جمله استان‌های کشور است که در تمام شهر های خود دارای مدرسه علمیه است، امید است به زودی در جزیره هرمز، بستک و بوموسی هم مدرسه علمیه داشته باشیم.

برگزاری آزمون ورودی مقاطع عمومی و تکمیلی حوزه‌ علمیه خواهران هرمزگان+ عکس

برگزاری آزمون ورودی مقاطع عمومی و تکمیلی حوزه‌ علمیه خواهران هرمزگان+ عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha