دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
سلامت

حوزه/ فراخوان ثبت نام طلاب جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و خانواده‌های فعال در عرصه سلامت از سوی اداره رفاه و سلامت طلاب اعلام شد.

خانم زهرا احسانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، عنوان کرد: اداره رفاه و سلامت طلاب جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها متولی ارائه خدمات در زمینه‌های معیشتی – رفاهی، سلامت و بیمه بانوان طلبه است و ارائه خدمات در زمینه سلامت را می توان یکی از مهم‌ترین این فعالیت‌ها نام برد.

رئیس اداره رفاه و سلامت طلاب جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها ابراز داشت: از آنجا که اجرای طرح‌های دوره ای در حوزه سلامت از جمله همراهی تیم پزشکی در کاروان پیاده روی اربعین به عهده این اداره است، بدینوسیله از پزشکان و پیراپزشکانی که طلبه هستند و یا از خانواده طلاب و روحانیون محسوب می‌شوند، به منظور بهره مندی از نظرات و همچنین مشارکت در اجرای طرح‌ها دعوت به عمل می آید.

احسانی تصریح کرد: این افراد خود با شئون طلبگی آشنا بوده و می توانند با ارائه نقطه نظرات کارشناسی و مشاوره ای در اجرای طرح ها مشارکت و مساعدت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: طلاب جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و یا هر یک از خانواده ایشان با مدرک رشته‌هایی از قبیل فیزیوتراپی، بینایی سنجی، شنوایی سنجی، پرستاری، مامایی، علوم آزمایشگاهی، تغذیه، پیراپزشکی و سایر مدارک مرتبط با حرفه پزشکی می توانند با مراجعه به آدرس http://forms.jz.ac.ir/f_381/ نسبت به ثبت نام اقدام و این اداره را در برنامه‌ریزی مناسب یاری کنند.

رئیس اداره رفاه و سلامت طلاب جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: شماره تلفن های 02532112155 و 02532112145 جهت پاسخ‌گویی به سوالات احتمالی و دریافت نقطه نظرات و پیشنهادات سازنده شما در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha