چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
کتاب شرح حال خطبای نامی ایران

حوزه/ کتاب «شرح حال خطبای نامی ایران» به قلم محمد رضا مبلغی آبادانی و به همت انتشارات «دلیل ما» در ۵۵۰ صفحه چاپ و منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کتاب «شرح حال خطبای نامی ایران» به قلم محمد رضا مبلغی آبادانی و به همت انتشارات «دلیل ما» در ۵۵۰ صفحه چاپ و منتشر شده است.

مؤلف کتاب درباره هدف از تألیف این کتاب می گوید: با توجه به اهمیت تبلیغ و آثار و برکات این امر مهم در معرفی و گسترش دین مبین اسلام، بهره مندی از تجربه های مبلغان نامی و موفق در حوزه تبلیغ دینی نیز امر ضروری و مفید است.

بر این اساس از سال ۱۳۸۴ در مراسم تکریم از چهار مبلغ نامی و تاثیرگذار تاریخ شیعه، آقایان: بهلول، خزعلی، سیدان و شیخ عبدالله مبلغی آبادانی (رحمهم الله اجمعین) که با حضور مرحوم آیت الله العظمی فاضل لنکرانی در مدرسه مبارکه دارالشفای برگزار شد، جرقه های تدوین این اثر در بنده ایجاد شد و بعد از قریب بیست سال تلاش و پژوهش، جلد اول این موسوعه چاپ و منتشر گردید بدان امید که خوانندگان گرامی و خطبای ارجمندی که قصد تبلیغ و سخنرانی در منابر را دارند، بهره کافی را از این تجربه ها و آموزه های سازنده ببرند و با آگاهی بهتر، به امر حیاتی تبلیغ همت گمارند.

ساختار کتاب

مجموعه پیش رو خلاصه ای مفید از شرح زندگی و تشریح خدمات فرهگی - اجتماعی و شیوه ها و تبیین برخی مؤلفه های اساسی منبر تاثیرگذار از خطبا و مبلغان شیعی بویژه خطبای گمنام معاصر تا نیمه دوم صفویه است و علاقه مندان برای تهیه این کتاب می توانند به نشانی قم، خیابان معلم، مجتمع ناشران، طبقه همکف، واحد ۹ یا به نشانی خیابان صفائیه، روبروی کوچه ۳۸ پلاک ۷۵۹ مراجعه نموده و در تهران با شماره ۶۶۴۶۴۱۴۱ و مشهد با شماره ۳۲۲۳۷۱۱۳ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha