چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
انا لله وانا اليه راجعون

حوزه/ فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در پیامی شهادت جانباز ناصر طحانی را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، سرتیپ دوم پاسدار منصور شوقانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در پیامی شهادت جانباز ناصر طحانی را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است: 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ 

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ 

عظمت و اقتدار ایران اسلامی مرهون همت ایثارگران و دلاوری جانبازان سرافرازی است که بر سر پیمان ماندند و در اعتلای خط سرخ شهادت و میراث گرانقدر شهدا کوشیدند.

آنان که دیروز پیشگامان عرصه نبرد حق علیه باطل بودند و امروز پهلوانان عرصه شکیبایی و اسوه‌های استقامت هستند. 

خبر درگذشت جانباز صبور و فقید این دیار شهید ناصر طحانی که همزمان با ایام محرم و سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به یاران شهیدش پیوست،موجب تألم و تاثر فراوان شد.

این جانباز سرافراز پس از سال‌ها مجاهدت خالصانه و شجاعانه در میدان های مبارزه و جهاد و آرزوی شهادت در راه خدا در این راه مقدس نام خود را در لوح زرین مجاهدان شهید فی سبیل الله جاودان ساخت. 

اینجانب ضایعه وارده را به خانواده محترم ایشان و مردم شهید پرور استان بویژه مردم ولایت مدار شهرستان سمنان تسلیت و تهنیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن شهید گرانقدر علو درجات و همجواری با حضرت سیدالشهداء(ع) و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

بر پایه این گزارش، شهید ناصر طحانی در تیر ماه سال ۱۳۶۴ ، هنگام جان فشانی در عملیات رمضان در پاسگاه زید به درجه جانبازی نایل شد.

وی هنگام جانبازی ۲۲ ساله بود و امروز پس از تحمل سال ها درد و رنج ناشی از ۷۰درصد جانبازی ، به خیل همرزمان شهیدش پیوست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha