چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
الله‌ نور کریمی تبار

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار با اشاره به اینکه مردم ایلام در خدمت‌رسانی به زوار اربعین همواره سنگ تمام گذاشته اند، خاطرنشان کرد: میزبانی از زوار ابا عبدالله الحسین(ع) افتخاری بزرگ برای مردم ایلام است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین الله‌ نور کریمی‌ تبار، در دیدار با سردار رادان، فرمانده کل انتظامی کشور، با بیان اینکه موضع فرمانده انتظامی کشور در دفاع از ارزش‌های دینی و اسلامی قابل تحسین است، گفت: فعالیت‌های فراجا در حوزه اربعین حسینی، بسیار ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام تصریح کرد: ازدحام زوار در مرزها در ایام اربعین به دلیل توقفی که در زمان خروج از مرز داشتند کاهش پیدا کرده و این امر قابل تقدیر است.

وی افزود: خدماتی که نیروی انتظامی در حوزه ترافیکی، تردد و امنیت زوار انجام می‌دهد ارزشمند است و باید تلاش کرد با کار فرهنگی برای معرفت زایی زوار نیز اقدام لازم انجام شود.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار با اشاره به اینکه مردم ایلام در خدمت‌رسانی به زوار اربعین همواره سنگ تمام گذاشته اند، خاطرنشان کرد: میزبانی از زوار ابا عبدالله الحسین(ع) افتخاری بزرگ برای مردم ایلام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha