دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ |۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 9, 2024
ادیانی

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: وجود پرخیرو برکت سردار رادان، خار چشم دشمنان است و ما به داشتن چنین فرمانده قرآنی با بصیرت، دشمن شناس و موقعیت شناس افتخار می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی در مراسم اختتامیه پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت خانواده‌های کارکنان و پانزدهمین دوره مسابقات خواهران شاغل انتظامی با ابراز خرسندی از حضور در جمع خانواده‌های قرآنی کارکنان و خواهران شاغل انتظامی کشور، اظهار داشت: خدا را با همه وجود شکرگزاریم که در نظام جمهوری اسلامی که بهترین دوران معاصر ماست، زندگی می‌کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور، ادامه داد: امام معصوم(ع) فرمودند: بهترین روزگاران، روزگاری خواهد بود که دولت، دولت ابرار باشد، خدا را شاکرم که در جمع نورانی عظیم و زائر حضرت امام رضا(ع) حضور دارم و در کنار این زیارت نورانی، توفیق زیارت نائب امام عصر، حکیم دوران، بزرگ معلم قرآن امام مسلمین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز نصیب گردید.

وی با اشاره به تالیف کتاب فرماندهان شجاع انتظامی، یادآور شد: برخی از شهدا را من از روی علاقه شخصی خود به مجاهدان انتظامی، به رشته تحریر در آورده‌ام و ان‌شاءالله در هفته انتظامی خاطرات ۵ فرمانده شجاع و دلاور زمان جنگ را رونمایی خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی، با اشاره به اینکه شبکه‌های معاند با ساخت کلیپی از زندگی سردار سرافراز رادان می خواستند او را تخریب کنند، گفت: چون خدا خواست، بجای تخریب در اصل از او تعریف و تمجید کرد و مجاهدت‌های او را به تصویر کشید.

وی تأکید کرد: وجود پرخیرو برکت سردار رادان، خار چشم دشمنان است و ما به داشتن چنین فرمانده با بصیرت، دشمن شناس و موقعیت شناس افتخار می‌کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور، در باب شأن و منزلت قرآن کریم، گفت: قرآن را با القاب زیادی خطاب می‌کنند، ولی در حقیقت قرآن را به این دلیل قرآن نامیدند که شأن این کتاب خواندنی است.

وی با آرزوی قبولی زیارت همه متسابقین، ابراز کرد: در این فرصت باقیمانده بروید کنار مضجع شریف حضرت رضا(ع) و خدا را شاکر باشید که امروز انتظامی کشور بر سر سفره قرآن مهمان است.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی، با بیان اینکه عاقل کسی است که علم خود را از قرآن و اهل بیت(ع) گرفته باشد، گفت: قرآن منبع عظمت، منشا عظمت، خالق عظمت و آفریننده عظمت است.

وی با تأکید بر اینکه می‌خواهیم جامعه انتظامی، جامعه قرآنی شود، اظهار کرد: هر کسی از هر جایی، به سیر و سلوک معنوی رسیده، به برکت انس با قرآن و اهل بیت(ع) بوده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور، با قدردانی از حمایت‌ها، همراهی‌ها و مساعدت‌های سردار رادان، خاطرنشان کرد: این موضوع را بارها گفته‌ام که ارادت خاصی به سردار رادان دارم، بخاطر فعالیت زیاد قرآنی و احیای برنامه‌های قرآنی که همواره برآنها تأکید داشته و دارد.

وی بیان کرد: تعیین و تبیین قرآن و نهج البلاغه در صدر اولویت‌های سال انتظامی کشور، از الهامات، الطاف و توفیقات الهی بود و هر روزه شاهد نتایج معنوی و بی‌نظیر آن در انتظامی هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha