سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ |۷ صفر ۱۴۴۶ | Aug 13, 2024
زر

حوزه/ فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل گفت: سالجاری ۱۳ نفراز پرسنل و خانواده ناجا شهرستان آران و بیدگل مقام های برتر را در قرائت و حفظ قرآن را در استان اصفهان کسب کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، سرهنگ غلامرضا هاشم زاده فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا خصوصا شهدای فراجا گفت: سال گذشته در سطح کشور بیش از ۱۰۰شهید فراجا تقدیم انقلاب اسلامی ایران کردیم و امسال نیز۲۵ نفر از همکاران ما در راستای برقراری نظم و امنیت کشور به شهادت رسیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل در ادامه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت چهارماهه اظهار داشت: با خدمت شبانه روزی پلیس در سطح شهرستان آران و بیدگل علیرغم ماموریت های گسترده موفق شدیم با کاهش۱۱ درصدی سرقت ها روبرو شویم.

وی بابیان اینکه در کشفیات نیز نسبت به سال گذشته در شهرستان آران و بیدگل هیچ گونه تغییری نداشتیم گفت: اماکن خصوصی، موتورسیکلت، احشام ، منازل و قطعات در اولویت های پلیس در کشف سرقت ها می باشد.

سرهنگ هاشم زاده به پایش تصویری سطح شهرستان و انتقال تصاویر به مرکز فوریت های فرماندهی و کنترل پلیس شهرستان اشاره کرد و افزود: متاسفانه علیرغم مصوبات زیاد در شورای تامین به نتیجه قابل قبولی در این زمینه دست پیدا نکردیم که با توجه به موضوعات مختلف گله مندی ما از شو رای شهر و شهرداری وجود دارد.

وی از شناسایی و انتقال ۲۰۰ اتباع بیگانه به خارج مرز خبرداد و گفت : این طرح توسط پلیس به صورت حدی روزانه ادامه دارد لذا اتباعی که غیر مجاز باشند و هیچگونه سرشماری و موارد مستندی نداشته باشند شناسایی ،دستگیر و رد و مرز می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه اتباع در ۲۰ درصد جرایم سرقت و موضوعات مختلف شهرستان سهیم هستند، به توقیف هزار موتورسیکلت در شهرستان اشاره کرد و گفت: فرهنگ سازی استفاده درست از موتورسیکلت باید در بین عموم مردم نهادینه شود.

وی به فعالیت فرهنگی و قرآنی در ناجا اشاره کرد و با بیان اینکه فراجا در کنار فعالیت های امنیتی و اجتماعی مسائل فرهنگی و قرآنی را نیز در اولویت قرار داده است گفت: سردار رادان بحث قرآن و نهج البلاغه را در برنامه امسال ناجا قرار داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه سالجاری ۱۳ نفراز پرسنل و خانواده ناجا شهرستان آران و بیدگل مقام های برتر را در قرائت و حفظ قرآن را در استان اصفهان کسب کردند گفت: همین ۱۳ نفر نمراتشان در زمینه قرآن به قدری خوب بوده که به مسابقات قرآن کشوری نیز راه پیدا کردند.

سرهنگ هاشم زاده به برگزاری دو یادواره و پاسداشت شهدای ناجا در سطح شهرستان آران و بیدگل در سالجاری اشاره کرد و افزود: با کمک مردم و هیئات مذهبی یاد و خاطره شهدای ناجا گرامی داشته شده است ضمن اینکه جشن های اعیاد غدیر و ... با کمک پرسنل ناجا انجام شده است.

وی به مشارکت همیاران پلیس محرم با پوشیدن کاور مراسمات عزاداری شهادت ابا عبدالله الحسین (ع) اشاره کرد و افزود: بالغ بر۶۰۰ همیار پلیس محرم در مراسمات دهه اول محرم در آران و بیدگل با ناجا همکاری داشتند.

شایان ذکر است در پایان از سید مصطفی دولت آبادی خبرنگار خبرگزاری حوزه در منطقه کاشان و دیگر خبرنگاران تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام./

راهیابی 13 نفر از پرسنل ناجا آران و بیدگل به مسابقات قرآنی کشوری

راهیابی 13 نفر از پرسنل ناجا آران و بیدگل به مسابقات قرآنی کشوری

راهیابی 13 نفر از پرسنل ناجا آران و بیدگل به مسابقات قرآنی کشوری

راهیابی 13 نفر از پرسنل ناجا آران و بیدگل به مسابقات قرآنی کشوری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha