دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ |۶ صفر ۱۴۴۶ | Aug 12, 2024
زر

حوزه/ فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه سالجاری 13 نفراز پرسنل و خانواده ناجا شهرستان آران و بیدگل مقام های برتر را در قرائت و حفظ قرآن را در استان اصفهان کسب کردند، گفت: 13 نفر نمراتشان درزمینه قرآن به قدری خوب بوده که به مسابقات قرآن کشوری نیز راه پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، سرهنگ غلامرضا هاشم زاده فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آران و بیدگل امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا خصوصا شهدای فراجا گفت: سال گذشته در سطح کشور بیش از 100شهید فراجا تقدیم انقلاب اسلامی ایران کردیم و امسال نیز25 نفر از همکاران ما در راستای برقراری نظم و امنیت کشور به شهادت رسیدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آران و بیدگل در ادامه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت چهارماهه اظهار داشت: با خدمت شبانه روزی پلیس در سطح شهرستان آران و بیدگل علیرغم ماموریت های گسترده موفق شدیم با کاهش11 درصدی سرقت ها روبرو شویم.

وی بابیان اینکه در کشفیات نیز نسبت به سال گذشته در شهرستان آران و بیدگل هیچ گونه تغییری نداشتیم گفت: اماکن خصوصی، موتورسیکلت، احشام ، منازل و قطعات در اولویت های پلیس در کشف سرقت ها می باشد.

سرهنگ هاشم زاده به پایش تصویری سطح شهرستان و انتقال تصاویر به مرکز فوریت های فرماندهی و کنترل پلیس شهرستان اشاره کرد و افزود: متاسفانه علیرغم مصوبات زیاد در شورای تامین به نتیجه قابل قبولی در این زمینه دست پیدا نکردیم که با توجه به موضوعات مختلف گله مندی ما از شو رای شهر و شهرداری وجود دارد.

وی از شناسایی و انتقال 200 اتباع بیگانه به خارج مرز خبرداد و گفت : این طرح توسط پلیس به صورت حدی روزانه ادامه دارد لذا اتباعی که غیر مجاز باشند و هیچگونه سرشماری و موارد مستندی نداشته باشند شناسایی ،دستگیر و رد و مرز می شوند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه اتباع در 20 درصد جرایم سرقت و موضوعات مختلف شهرستان سهیم هستند، به توقیف هزار موتورسیکلت در شهرستان اشاره کرد و گفت: فرهنگ سازی استفاده درست از موتورسیکلت باید در بین عموم مردم نهادینه شود.

وی به فعالیت فرهنگی و قرآنی در ناجا اشاره کرد و با بیان اینکه فراجا در کنار فعالیت های امنیتی و اجتماعی مسائل فرهنگی و قرآنی را نیز در اولویت قرار داده است گفت: سردار رادان بحث قرآن و نهج البلاغه را در برنامه امسال ناجا قرار داده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه سالجاری 13 نفراز پرسنل و خانواده ناجا شهرستان آران و بیدگل مقام های برتر را در قرائت و حفظ قرآن را در استان اصفهان کسب کردند گفت: همین 13 نفر نمراتشان در زمینه قرآن به قدری خوب بوده که به مسابقات قرآن کشوری نیز راه پیدا کردند.

سرهنگ هاشم زاده به برگزاری دو یادواره و پاسداشت شهدای ناجا در سطح شهرستان آران و بیدگل در سالجاری اشاره کرد و افزود: با کمک مردم و هیئات مذهبی یاد و خاطره شهدای ناجا گرامی داشته شده است ضمن اینکه جشن های اعیاد غدیر و ... با کمک پرسنل ناجا انجام شده است.

وی به مشارکت همیاران پلیس محرم با پوشیدن کاور مراسمات عزاداری شهادت ابا عبدالله الحسین (ع) اشاره کرد و افزود: بالغ بر600 همیار پلیس محرم در مراسمات دهه اول محرم در آران و بیدگل با ناجا همکاری داشتند.

شایان ذکر است در پایان از سید مصطفی دولت آبادی خبرنگار خبرگزاری حوزه در منطقه کاشان و دیگر خبرنگاران تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام./

راهیابی 13 نفر از پرسنل ناجا آران و بیدگل به مسابقات قرآنی کشوری

راهیابی 13 نفر از پرسنل ناجا آران و بیدگل به مسابقات قرآنی کشوری

راهیابی 13 نفر از پرسنل ناجا آران و بیدگل به مسابقات قرآنی کشوری

راهیابی 13 نفر از پرسنل ناجا آران و بیدگل به مسابقات قرآنی کشوری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha