پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ |۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 15, 2024
دانشگاه شهید ستاری

حوزه/ مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم نهاجا در مقطع کارکنان پایور و دانشجویان در مسجد صاحب الزمان(عج) با حضور فرماندهان و دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، امیر سرتیپ ۲ خلبان محمدرضا مروی نام فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری در مراسم افتتاحیه این مسابقات در جمع شرکت کنندگان این مسابقات گفت: خدا را شاکریم در زمان و مکانی توفیق حیات داریم که عطر قرآن‌خوانان، قرآن‌جویان و قرآن‌فهمان در این فضا و مکان هست و دانشگاه هوایی شهید ستاری نیز از این عنایت مستثنی نبوده است.

فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری اضافه کرد:تمسک به قرآن، انسان‌ساز و دانشگاه تمدن‌سازی است که خوشبختانه با همت شما دانشجویان و همه بزرگان تربیتی دانشگاه‌ها به‌ نتیجه رسیده است.

وی خطاب به دانشجویان گفت: اکنون که در ابتدای راه مقدس خدمت در نیروی هوایی هستید، بدانید رستگاری در قرآنی بودن و قرآنی ماندن است، زیرا قرآنی ماندن از قرآنی بودن سخت تر است.

وی در پایان تاکید کرد: تلاوت قرآن کریم، رشد و کمال معنوی فردی و اجتماعی را موجب می شود، البته که قرآن خواندن نباید روخوانی صرف باشد، بلکه باید تدبر در آیات الهی محور قرار گیرد و تأمل در عمق مفاهیم قرآن را جدی گرفت، تا از آثار معنوی قرآن بهره مند شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha