چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
عبادی زاذه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با اشاره با جایگاه نامناسب هرمزگان در شاخص‌های اقتصادی گفت: پیش از فعالیت دولت شهید رئیسی، استان هرمزگان رتبه اول فقر و بیکاری در کشور را داشت. در حال حاضر نیز وضعیت این شاخص‌ها مقداری بهبود پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده امروز در دیدار قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و مدیرعامل شرکت نفت آفتاب بندرعباس که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: استان هرمزگان دارای ظرفیت‌های گسترده‌ای در حوزه صنعتی و اقتصادی است که به واسطه مهاجر پذیربودن و شرایط استان‌های همجوار باعث شده فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) چندین برابر شود.

وی با اشاره با جایگاه نامناسب هرمزگان در شاخص‌های اقتصادی گفت: پیش از فعالیت دولت شهید رئیسی، استان هرمزگان رتبه اول فقر و بیکاری در کشور را داشت. در حال حاضر نیز وضعیت این شاخص‌ها مقداری بهبود پیدا کرده است اما نیازمند توجه ویژه هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تشریح کرد: توجه به مسئولیت اجتماعی صنایع اقدامی اررشمند است و شرکت نفت آفتاب اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha