جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ |۱۹ محرم ۱۴۴۶ | Jul 26, 2024
سپاه

حوزه/ جشنواره سراسری مسابقات فرهنگی ورزشی شمیم سپاه با رقابت هزار و ۹۰۰ نفر در خرم آباد در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار نعمت الله باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان امروز در حاشیه برگزاری پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده ویژه فرزندان پسر کارکنان سپاه کشور در جمع خبرنگاران گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم سپاه کشور روز گذشته به میزبانی خرم آباد آغاز شده و تا ۵ مرداد ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مسابقات شنا این جشنواره روز گذشته به پایان رسید بیان داشت: در رشته ورزشی شنا تیم های اصفهان مقام اول، نیروی دریایی سپاه مقام دوم و گیلان مقام سوم را کسب کردند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با بیان اینکه در رشته تکواندو ۴۶ تیم در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان نیز از ۱۸ استان کشور نیز از دیروز با هم به رقابت پرداختند افزود: نتایج رشته ورزشی تکواندو فردا اعلام می شود.

سردار باقری با بیان اینکه رشته ورزشی فوتسال هم در سه مرحله دوره ای، رده بندی و مسابقات نهایی در حال برگزاری است خاطر نشان کرد: رقابت‌های کشتی هم در حال برگزاری است.

وی در پایان یادآور شد: جشنواره سراسری مسابقات فرهنگی ورزشی شمیم ویژه فرزندان خانواده سپاه کشور با شعار «رهروان نهضت حسینی و یادبود خادم الرضا و شهدای خدمت» در خرم آباد حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha