جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ |۱۹ محرم ۱۴۴۶ | Jul 26, 2024
راه روشن

حوزه/ مدیر کل امور تربیتی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها از برگزاری اردوی کوتاه مدت «راه روشن۳» با حضور بیش از ۲۳۰ داوطلب ورودی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ خبر داد.

خانم بنت‌الهدی افشاری نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، عنوان کرد: اردوی کوتاه مدت «راه روشن ۳» با حضور داوطلبان پذیرش طلاب خوابگاهی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

مدیر کل امور تربیتی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: اردوی کوتاه مدت «راه روشن ۳» به عنوان اردوی گزینشی طلاب خوابگاهی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها است و بیش از ۲۳۰ داوطلب ورودی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ در این اردو حضور دارند.

افشاری نژاد یادآور شد: این دوره به مدت سه روز در جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود و برنامه‌های متعددی از جمله برنامه‌های آموزشی با موضوعات آموزش حل مسئله، شناخت مسئله، بوم ایده پردازی، بارش فکری و غیره، برنامه‌های مختلف فرهنگی، تربیتی، تبلیغی و غیره در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: هدف از اجرای این برنامه، شناخت و احراز صلاحیت توانمندی‌ها، استعدادها، ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری داوطلبان است.

مدیر کل امور تربیتی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: برنامه راه روشن ۳ از سوی معاونت اموزش و تربیت، اداره کل سنجش و پذیرش برگزار می‌شود و اداره کل تربیتی، مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی و معاونت فرهنگی تبلیغی و بخش‌های مختلف آموزشی در برگزاری این برنامه مشارکت دارند.

افشاری نژاد خاطرنشان کرد: مانور راه روشن ۳ جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با حضور ۴۰ نفر از اساتید راهبر و مشاوران مرکز مشاوره و مسئولان و مدیران و عوامل اجرایی و تعدادی از طلاب راهبر به منظور آشنایی بیشتر با اجرای برنامه‌های متنوع راه روشن برگزار شد و آمادگی لازم جهت برگزاری این برنامه فراهم است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha