شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ |۲۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 27, 2024
پژوهش

حوزه/ مسئول اداره برنامه‌ریزی و ارزیابی پژوهش حوزه علمیه خراسان از اضافه شدن شرط شرکت در فراخوان آثار پژوهشی و کسب حداقل شصت امتیاز جهت تأیید در سامانه پژوهش خبر داد.

حجت‌الاسلام یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، به اهمیت جایگاه کُتب در برون‌دادهای پژوهشی پرداخت و گفت: یکی از وظایف مدیریت پژوهش و توسعه علمی و اداره برنامه‌ریزی و ارزیابی پژوهش این حوزه برنامه‌ریزی و ساماندهی کتب پژوهشی حوزه کهن خراسان است که بر این مبنا فقط کتاب‌هایی در سامانه رزومه تایید خواهند شد که در فراخوان اثار پژوهشی حوزه علمیه خراسان حداقل شصت امتیاز را کسب کنند.

وی اضافه کرد: در همین راستا دو نوع شناسایی کتب پژوهشی شرط شرکت در فراخوان و کسب شصت درصد امتیاز به‌عنوان شرط اصلی تایید کتاب در سامانه رزومه می‌باشد و در غیر این صورت کتب پژوهشی شناخته نمی شود.

حجت‌الاسلام یزدانی ادامه داد: طرح ثبت سوابق و رزومه پژوهشی و رتبه‌بندی پژوهشگران جهت دریافت امتیازاتی از جمله افزایش هدفمندی مرکز خدمات، معرفی به مراکز خدماتی و رفاهی همسو و معرفی به نهادها و ادارات جهت بهره‌مندی از جمله مزایای مادی و معنوی ویژه پژوهشگران می‌باشد.

مسئول اداره برنامه‌ریزی و ارزیابی پژوهش حوزه علمیه خراسان اضافه کرد: برگزیده شدن در فراخوان‌های آثار پژوهشی این حوزه، به عنوان یک فعالیت و سابقه پژوهشی برای طلاب محسوب می‌شود که تاثیر در افزایش رتبه پژوهشی پژوهشگران و حمایت‌های مادی و معنوی خواهد داشت؛ حال اگر کتابی شرکت کرد ولی شصت امتیاز را کسب نکرد، می‌تواند از مزایای رتبه بندی استفاده کند.

وی افزود: پژوهشگران حوزوی می‌توانند هر یک از عناوین اقدامات پژوهشی خود را با مستندات لازم در سامانه جدید طلاب(پرتال طلبگی/ قسمت سایر) گزینه پژوهشی را انتخاب کرده و هر اقدامی را در بخش مربوطه ثبت نمایند، و سپس این سوابق توسط مدیریت پژوهش و توسعه علمی بررسی و پس از تأیید، رتبه بندی انجام می‌شود.

گفتنی است، حوزویان و دانش‌پژوهان گرامی می‌توانند جهت اطلاع از اخبار و برنامه‌های پژوهشی، خدمات پژوهش حوزه و محتوای صوتی و متنی پژوهشی به کانال رسمی پژوهش حوزه علمیه خراسان در پیام‌رسان ایتا به نشانی http://eitaa.com/joinchat/1846018082C067d491c5f مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha