شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ |۲۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 27, 2024
فراخوان ناشران کتاب

حوزه/ مسئول برگزاری نمایشگاه‌های پژوهشی حوزه علمیه خراسان از فراخوان ثبت‌نام ناشران در نهمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی این حوزه ویژه ناشران کتب درسی حوزه و معارف اسلامی خبر داد.

حجت‌الاسلام میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، گفت: نمایشگاه‌های پژوهشی حوزه علمیه خراسان در سه بخش کتب حوزوی شامل کتب درسی و کمک درسی حوزوی و منابع علوم دینی، بخش معارف اسلامی شامل علوم اسلامی و انسانی، منابع حدیثی، تفاسیر قرآن و کتب ادعیه، معرفتی و اخلاقی، ادبیات، شهدا و دفاع مقدس، آثار علما و بزرگان، تربیتی، مشاوره‌ای، زن و خانواده، کودک و نوجوان و بخش بین الملل شامل ناشران خارجی یا نمایندگی های ناشران خارجی از ۲۰ لغایت ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۳ برگزار می شود.

وی بیان داشت: ناشران و نمایندگی‌های پخش کتب حوزوی و معارف اسلامی می‌توانند در صورت دارا بودن شرائط شامل: پروانه نشر معتبر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حداقل نشر ۲۰ عنوان اثر در حوزه کتب معارف دینی و ارائه آثار با حداقل ۱۵ درصد تخفیف جهت شرکت، حضور و ارائه آثار خود در این دوره از نمایشگاه ثبت نام کنند.

حجت‌الاسلام میرزاده به امتیارات و خدمات این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: توزیع بن حمایتی با تخفیف ۵۰ تا ۷۰ درصد ویژه طلاب و اساتید و بن رایگان خرید کتاب برای پژوهشگران، تبلیغات محیطی، رسانه‌ای و فضای مجازی از جمله امتیارات این نمایشگاه می‌باشد.

مسئول برگزاری نمایشگاه‌های پژوهشی حوزه علمیه خراسان مهلت ثبت‌نام جهت شرکت در این دوره از نمایشگاه را تا ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ اعلام کرد و بیان داشت: زمان برگزاری نمایشگاه نیز از ۲۰ لغایت ۲۸ شهریورماه در محل مجتمع حوزوی و حسینیه آیت الله شاهرودی(ره) واقع در خیابان امام رضا علیه‌السلام ۱۹ است.

شایان ذکر است؛ متقاضیان و علاقه مندان به ثبت نام در این نمایشگاه می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 05132008136 تماس حاصل کرده و یا در کانال این دوره از نمایشگاه در پیام رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/joinchat/1555104604Cf6ea170806 مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha