شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ |۲۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 27, 2024
د

حوزه/ مهدی دوستی با تأکید بر اجرای مناسب طرح نهضت ملی مسکن در میناب، از الحاق ۲۴ هکتار زمین جدید به این طرح خبر داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، امروز شنبه ۶ مردادماه، مهدی دوستی استاندار هرمزگان با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان میناب با حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه میناب و نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری و ائمه جمعه شرق استان دیدار و گفتگو کرد.

استاندار هرمزگان در این دیدار با تبریک سالروز اقامه نماز جمعه و تقدیر از حمایت‌های ائمه جمعه با برنامه‌های توسعه ای در دولت سیزدهم اظهار داشت: از ابتدای دولت تاکنون ائمه جمعه استان به ویژه نماینده ولی فقیه در هرمزگان حمایت و همراهی خوبی با ما داشتند که قابل تقدیر است.

وی افزود: امروز هم توفیقی بود در خدمت مردم شریف میناب باشیم و از نزدیک میزان پیشرفت پروژه‌های مختلف از جمله بیمارستان، ورزشگاه، راه‌های دسترسی، گازرسانی و طرح نهضت ملی مسکن را مورد ارزیابی قرار دهیم.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه این پروژه‌ها مطالبات عمومی مردم است و دولت نیز بر تکمیل آنها اهتمام دارد گفت: معتقدیم در کنار ساخت بیمارستان میناب باید ساختمان دانشکده آموزشی علوم پزشکی و مرکز آموزشی این شهرستان نیز احداث شود تا دانشجویان رشته‌های مختلف به خوبی مباحث آموزش را فرا بگیرند.

وی تصریح کرد: در حوزه مسکن از حدود ۳۳۰۰ سهمیه میناب تاکنون فونداسیون حدود ۲۸۰۰ واحد ریخته شده و با توجه به تقاضای مجدد مردم برای شرکت در این طرح، ۲۴ هکتار زمین به حوزه مسکن میناب الحاق خواهد شد.

استاندار هرمزگان همچنین با تاکید بر آغاز مطالعات طرح بندر بزرگ میناب گفت: قطعه ۴.۵ کیلومتری محور مواصلاتی تیاب به حکمی هم تا پایان امسال با تزریق اعتبارات تکمیل می‌شود، در حوزه گازرسانی هم اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد در نظر گرفته شده که بخشی از عملیات تا دهه فجر مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

گفتنی است در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه میناب و سایر ائمه جمعه شرق استان از عملکرد استاندار هرمزگان و اقدامات سه سال اخیر برای توسعه متوازن استان تقدیر کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha