سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ |۲۳ محرم ۱۴۴۶ | Jul 30, 2024
تولیت آستان قدس رضوی

حوزه/ تولیت آستان قدس رضوی در تماس تلفنی با دو دانش آموز نخبه مشهدی، کسب مدال در المپیادهای جهانی ریاضی و زیست شناسی را به آن‌ها تبریک گفت و از افتخار آفرینی آنان برای کشورمان قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در تماس‌های تلفنی جداگانه با «امیر حسین محمد زاده» دارنده مدال نقره المپیاد جهانی ریاضی ‌۲۰۲۴ انگلیس و «سپهر چاچی» دارنده مدال نقره المپیاد جهانی زیست شناسی ۲۰۲۴ قزاقستان گفت‌وگو و کسب این موفقیت‌های علمی را به این دانش آموزان غرور آفرین مشهدی تبریک گفت.

وی در این تماس‌های تلفنی افتخار آفرینی دانش آموزان ایرانی در کسب مقام در رویدادهای علمی جهانی را ستود و نشانه وجود استعدادهای فراوان و بی‌بدیل در کشورمان دانست.

تولیت آستان قدس رضوی در کنار تلاش و مستعد بودن این دانش آموزان، به نقش مهم والدین در شکوفایی توانایی‌ها و استعدادهای علمی آن‎ها اشاره و ابراز کرد: هر انسانی مجموعه‌ای منحصر به‌ فرد از استعداد و توانایی‌های بالقوه است؛ که در کنار تلاش، پشتکار و سخت کوشی خودش، والدین و مربیان نیز نقشی مهم در کشف، پرورش و به فعلیت رساندن آن‌ها دارند.

گفتنی است، امیر حسین محمدزاده متولد سال 1385 و سپهر چاچی متولد سال 1384 در مشهد و هر دو محصل «دبیرستان شهید هاشمی نژاد یک» این شهر می‏‌باشند.

همچنین هدایایی متبرک از سوی آستان قدس رضوی برای این دانش آموزان نخبه مشهدی ارسال شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha