سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ |۲۳ محرم ۱۴۴۶ | Jul 30, 2024
الأزهر

حوزه/ الازهر مصر صحنه های توهین به حضرت عیسی مسیح (علیه السلام) در افتتاحیه بازی های المپیک در پاریس را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، الازهر مصر صحنه های توهین به حضرت عیسی مسیح (علیه السلام) در افتتاحیه بازی های المپیک در پاریس را محکوم کرد و نسبت به "خطر سوء استفاده از مناسبت ها برای عادی سازی توهین به دین و ترویج همجنس گرایی و دگرگونی جنسی" هشدار داد.

الازهر در بیانیه‌ای صحنه‌هایی را که در افتتاحیه بازی‌های المپیک در پاریس رخ داد و خشم گسترده بین‌المللی را برانگیخت، محکوم کرد؛ چرا که به شکلی توهین‌آمیز شخصیت بزرگوار حضرت عیسی مسیح (علیه‌السلام) را به تصویر می‌کشد و مقام والای نبوت را به گونه ای وحشیانه و بی پروا به احساسات معتقدان به ادیان و اخلاق و ارزش های والای انسانی بی احترامی می کند.

الازهر بر رد دائمی تمام تلاش ها برای دست یازی به هر یک از پیامبران خدا تأکید کرد و گفت: انبیا و رسولان برگزیدگان مخلوق خدا هستند و او آنها را بر بقیه مخلوقات خود برتری داد تا بتوانند پیام خیر را به جهانیان منتقل کنند.

الازهر به جهان در مورد خطر سوء استفاده از مناسبت های جهانی برای عادی سازی توهین به دین و ترویج بیماری های مخرّب و شرم آور اجتماعی مانند همجنس گرایی و دگرگونی جنسی هشدار داد.

الازهر گفت: ما به ضرورت اتحاد برای مقابله با این جریان انحرافی و پست که هدف آن حذف دین و گسترش امیال جنسی که بیماری های بهداشتی و اخلاقی را گسترش داده و سبک زندگی حیوانی را که با فطرت سالم انسانی در تضاد است تحمیل می کند، دعوت می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha