سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ |۲۳ محرم ۱۴۴۶ | Jul 30, 2024
کد خبر: 1173292
۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۷
ربانی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی گفت: بنا بر توصیه رهبر معظم انقلاب، همه باید برای موفقیت رئیس‌جمهور تلاش کنیم و این هم‌یاری را باید جزو وظایف روشن در دوره جدید دولت چهاردهم دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در سومین اجلاسیه مدیران و مسئولان حوزه‌های نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی که در مجتمع فرهنگی ولایت مشهد مقدس برگزار می‌شود، اظهار داشت: انتخابات ریاست‌جمهوری برگ زرینی بر مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی بود و امیدواریم با انتخاب نیروهای انقلابی و مومن پیشرفت کشور با سرعت بیشتری ادامه یابد.

وی با بیان توصیه رهبر معظم انقلاب در خصوص همیاری همه اقشار جامعه به دولت جدید، افزود: بنا بر توصیه رهبر معظم انقلاب، همه باید برای موفقیت رئیس‌جمهور تلاش کنیم و این هم‌یاری را باید جزو وظایف روشن در دوره جدید دولت چهاردهم دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی با اشاره به اهمیت برپایی این اجلاسیه، خاطرنشان کرد: برپایی این اجلاسیه می‌تواند گامی برای افزایش دانش و گسترش و تبادل تجربیات مدعوین و حاضران باشد و در این بین آموزش رمز پویایی و روز آمد شدن دانش کارکنان خواهد بود.

گفتنی است: سومین اجلاسیه مدیران و مسئولان حوزه‌های نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی به مدت ۳ روز در مشهد مقدس در حال برگزاری است و در آن مسائل مهم کشور، آشنایی با راهبردها و مسائل مهم کشاورزی، تقدیر از مسئولان حوزه‌ و دفاتر نمایندگی ولی فقیه که عملکرد بهتری در مورد برنامه‌های ابلاغی سال ۱۴۰۲ داشته‌اند صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha