چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ |۲۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 31, 2024
ستاری

حوزه / علی ستاری از طلاب حوزه علمیه هرمزگان به عنوان مدیر مسئول خبرگزاری مهر در هرمزگان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه از هرمزگان، با حکم محمد مهدی رحمتی مدیر عامل خبرگزاری مهر، «علی ستاری» را به عنوان مدیر مسئول این خبرگزاری در استان هرمزگان معرفی کرد.

در آیین تکریم و معارفه با حضور رحمتی مدیرعامل خبرگزاری مهر و حیدری مدیر امور استان‌های این خبرگزاری، در این مراسم با اشاره به نقش استان هرمزگان و بندرعباس در هویت ایران امروز، به آزادسازی بندر گمبرون از چنگال پرتغالی‌ها اشاره و تاکید کرد: آزادسازی بندرعباس چیزی از خط خرمشهر در تاریخ ما کم نداشته است است.

وی افزود: روایتگری پیرامون آزادسازی بندرعباس و یا روایت شهدای جزیره هرمز و بیان قله‌های افتخار تاریخ این ملت می‌تواند سبب خلق روایت‌های پیش رو در عرصه رسانه شود.

مدیرعامل خبرگزاری مهر در ادامه بر ضرورت کار جمعی پیرامون ایده ایران تاکید و خاطرنشان ساخت: اطلاع رسانی بدون سوگیری در رسانه یک مسئله مهم و ضروری است و توجه مسئولان به معیشت اهالی فرهنگ و هنر و مسائل صنفی آنان می‌تواند در تحقق این مهم بسیار موثر باشد.

رحمتی مدیرعامل خبرگزاری و حیدری مدیر امور استان‌های خبرگزاری مهر، با تقدیر از نقش رضا زرگر که در این مراسم حضور نداشت، برای وی آرزوی موفقیت کردند.

ضرورت تحرک بیشتر خبرگزاری مهر در هرمزگان

حجت‌الاسلام حقانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان در این مراسم با اشاره به اهمیت و نقش رسانه‌ها در دنیای امروز، بر ضرورت تحرک بیشتر خبرگزاری مهر در عرصه رسانه استان هرمزگان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه دنیای امروز دنیای رسانه است، نقش آفرینی خبرگزاری مهر در عرصه رسانه استان هرمزگان را مورد اشاره قرار داد و گفت: همگرایی میان رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی می‌تواند در امیدبخشی به جامعه نقش مهمی ایفا کند.

معصومه قاسمی قائم مقام خانه مطبوعات کشور، فرخنده جلالی مدیر روابط عمومی استانداری هرمزگان و مهدی خسروی مدیر خبرگزاری فارس در استان هرمزگان نیز در این مراسم در سخنان جداگانه‌ای بر اهمیت نقش رسانه در اغناء افکار عمومی در دنیای امروز تاکید و همگرایی رسانه‌ای در دنیای امروز را یکی از مؤلفه‌های مورد نیاز برای تعالی جامعه برشمردند.

در پایان این مراسم حکم علی ستاری به عنوان مدیر دفتر خبرگزاری مهر در استان هرمزگان به وی اعطا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha