چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ |۲۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 31, 2024
حجت‌الاسلام ادیب

حوزه/ روحانی فاضل، متدین و با اخلاص حجت الاسلام والمسلمین ادیب امام جماعت مسجد آقا سید حسین لاهیجان دارفانی را وداع گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین ادیب از روحانیون فاضل و امام جماعت مسجد آقا سید حسین لاهیجان بر اثر سوء قصد دارفانی را وداع گفت.

دستگیری قاتل  

سرهنگ "حمید محمدی نسب " در تشریح این خبر به پایگاه  پلیس گفت: در پی یک فقره درگیریِ منجر به جرح در یکی از خیابان‌های شهرستان لاهیجان، ماموران انتظامی برایِ بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی در ادامه افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل مشخص شد که مردی حدودا ۷۰ ساله بر اثر ضربات سلاح سرد مجروح و به بیمارستان منتقل شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با بیان اینکه متاسفانه فرد مجروح پس از انتقال به بیمارستان در اثر شدت جراحات وارده فوت کرد، بیان داشت: قاتل ۴۰ ساله بلافاصله پس از وقوعِ قتل شناسایی و با اطلاع از مرگ مقتول به قصد خودکشی اقدام به خود زنی نموده که با حضور به موقع پلیس دستگیر و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاتل انگیزه خود از قتل را اختلافات شخصی با مقتول اعلام کرد، افزود: برابر بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که مقتول، امامِ جماعتِ یکی از مساجد شهرستان لاهیجان بود.

سرهنگ محمدی نسب افزود: جزئیات و اطلاعات تکمیلی این پرونده پس از بررسی‌های بیشتر از طریق مرجع قضائی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

تسلیت امام جمعه شهرستان لاهیجان 

حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی امام جمعه شهرستان لاهیجان به این مناسبت پیام تسلیتی صادر کرده است که به این شرح است:

روحانی فاضل و اندیشمند، متدین و با اخلاص جناب حجه الاسلام والمسلمین ادیب (ره) موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

این ضایعه اسفناک را به اهالی مسجد آقا سیدحسین، علمای اعلام و علاقه مندان به دین و روحانیت تسلیت عرض میکنم و علو درجات را برای آن فقید سعید آرزومندم.

سید جواد سلیمانی

امام جمعه شهرستان لاهیجان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha