چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ |۲۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 31, 2024
هنیه

حوزه/ شورای هیئات مذهبی استان فارس در پی ترور رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس در محل اقامت ایشان در تهران بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، شورای هیئات مذهبی استان فارس در پی ترور رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس در محل اقامت ایشان در تهران بیانیه ای صادر کرد که متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله أمواتا بل أحیاء عند ربهم یرزقون

شهادت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس را به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحنا فداه مقام معظم رهبری ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و ضمن ابراز همدردی با ملت مبارز و مظلوم فلسطین و مجاهدان جبهه مقاومت برای این شهید بزرگوار و تمام شهدای جبهه مقاومت رحمت واسعه الهی مسئلت می نماییم.

این جنایت بار دیگر چهره واقعی و سفاک رژیم ظالم صهیونیستی را بر جهانیان نمایان ساخت رژیم صهیونیستی در تداوم جنایات ننگین خود در حق ملت مظلوم فلسطین با ارتکاب این جنایت ددمنشانه یک بار دیگر خوی درندگی و سبعیت خود را آشکار ساخت و ثابت کرد که کوچک ترین پایبندی به اصول و قواعد انسانی و حقوق بین الملل ندارد.

ان شاءالله در پی انتقام خون این شهید گرانقدر، از هر گونه پاسخ قاطع و مقابله متناسب با اقدام جنایتکارانه و تروریستی صهیونیست‌ها حمایت می‌شود.

رضا محمدیان، رئیس شورای هیئات مذهبی استان فارس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha