چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ |۲۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 31, 2024
1

حوزه/شهادت سردار پرافتخار قدس جناب اسماعیل هنیه، از رهبران حماس، موجی از خشم و اندوه را در دل هواداران جبهه‌ی مقاومت و همه‌ی آزادی‌خواهان جهان برانگیخت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در پی شهادت مجاهد اسلام اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن نواب مؤسس و رئیس هیئت امنای دانشگاه ادیان و مذاهب با صدور پیامی با محکومیت این ترور ناجوانمردانه و بزدلانه، عروج ملکوتی این سردار مقاومت را به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و همه آزدایخواهان جهان تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ

«وَ سَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ»

شهادت سردار پرافتخار قدس، جناب اسماعیل هنیه، از رهبران حماس، موجی از خشم و اندوه را در دل هواداران جبهه‌ی مقاومت و همه‌ی آزادی‌خواهان جهان برانگیخت. او که در حین شهادت، رئیس دفتر سیاسی حماس و پیش از آن، نخست‌وزیر دولت قانونی حماس در نوار غزه بود، عمری را در خدمت به آرمان‌ مقدس فلسطین و قدس سپری کرد و همه‌ی کیان خود و خانواده‌اش را وقف مقاومت اسلامی نمود.

او فرزند معنوی شیخ احمدیاسین و از ثمرات نهضت جهانی مقاومت اسلامی به رهبری امام‌خمینی (ره) بود که از خط سازش و مداهنه، فاصله گرفتند و به مسیر روشن مقاومت که اینک پرچمدار آن حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی) است، پیوستند. جنایت رژیم سفاک صهیونیستی که هم‌زمان هم سردار مقاومت و هم مرکزیت مقاومت در ایران را هدف قرار داد، اقدام بزدلانه‌ی رژیم تا دندان مسلحی است که به‌رغم برخورداری از پشتیبانی بی‌قیدوشرط آمریکای جنایتکار و چند کشور اروپایی، نتوانسته در رویارویی مسلحانه با حماس، طرفی ببندد و ناگزیر دست به این حرکات جنون‌آمیز می‌زند تا شاید با گسترش جنگ، خود را از این باتلاق مرگ‌آفرین بیرون بکشد.

حتماً این اقدام تروریستی با واکنش مناسب جمهوری اسلامی و جبهه‌ی مقاومت روبه‌رو خواهد شد، اما آنچه مهم است این است که نسل و خط سردار شهید قاسم سلیمانی اینک توانسته به خط پایدار و اثرگذار مواجهه با غده‌ی سرطانی صهیونیزم تبدیل شده، پیروزی‌های درخشانی را رقم بزند که دشمن مستأصل را ناگزیر از آفتابی‌کردن چهره‌ی ضدانسانی‌اش بکند.

دشمن صهیونیستی که از منزلت حماس و جهاداسلامی در ایران اسلامی و از استقبال بی‌دریغ رئیس‌جمهور جدید، مجلس شورای اسلامی و همه‌ی قوا و جریان‌های سیاسی ایران اسلامی، به خشم آمده، راهی پیش‌روی خود جز این اقدام تروریستی نیافته است.

اینجانب به نمایندگی از مسئولان و همه‌ی همکاران علمی و اجراییِ دانشگاه ادیان و مذاهب، ضمن مسئلت علو مقام برای سردار جهان اسلام، اسماعیل هنیه، بر حمایت همه‌جانبه‌ی جامعه‌ی علمیِ ایران اسلامی از مقاومت اسلامی تأکید می‌نمایم.

سید ابوالحسن نواب،

مؤسس و رئیس هیئت امنای دانشگاه ادیان و مذاهب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha