چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ |۲۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 31, 2024
نوشت افزار

حوزه/ مدیرعامل مرکز نشر هاجر گفت: رویکرد فرهنگی مرکز این است که برای سال تحصیلی جدید، جلد دفاتر با طرح‌های اسلامی_ایرانی و نیز شهدا، خانواده و کودک طراحی و وارد بازار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، احمد شایان‌فر در جمع خبرنگاران عنوان کرد: باهدف حمایت از کالاهای ایرانی_ اسلامی و نیز دسترسی آسان و ارزان دانش‌آموزان، طلاب، دانشجویان و عموم مردم به این اقلام، مرکز نشر هاجر اقدام به تولید و عرضه دفترهای تحریر با طرح‌های متنوّع و قیمت مناسب و کیفیت بالا نموده است.

وی به نزدیک بودن زمان آغاز سال تحصیلی جدید و اهمیت توجه به نوشت‌افزار داخلی در کوله‌پشتی دانش‌آموزان اشاره کرد و افزود: مشاهدات میدانی ما حاکی از این است که سهم عمده‌ای از لوازم‌التحریر موجود، متعلّق به اِلِمان‌ها و تصاویر پویانمایی‌های خارجی است که روی اقلام مختلف، نقش بسته است و متأسفانه باید بگوئیم که هر کدام از این تصاویر خارجی، تأثیر منفی خود را بر روح و روان آینده دانش‌آموزان ما خواهد گذاشت.

مدیرعامل مرکز نشر هاجر به تنوّع مدل‌ها و طراحی دفاتر برای تمامی مقاطعِ پیش دبستانی، دبستان، متوسطه، حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: دفاتری که مرکز نشر هاجر چاپ کرده است، ضمن تأمین کیفیت لازم و قیمت مناسب، به‌صورت طلقی ساده، طلقی چاپی، گلاسه، جلد سخت، فنری، فنر دوبل، چسبی، تک‌رنگ و دورنگ می‌باشد که با قیمت تعاونی و با ۳۰٪ یارانه، به متقاضیان ارجمند، عرضه خواهد شد.

وی از مشارکت شرکت تعاونی ناشران استان قم در این اقدام فرهنگی خبر داد و بیان کرد: متقاضیان می‌توانند از سایت مرکز نشر هاجر به نشانیhttps://hajarpub.ir/ این دفاتر را انتخاب و خریداری نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha