چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ |۲۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 31, 2024
12

حوزه / حجت الاسلام شریف تبار گفت: حقیقتاً برای ترویج گفتمان انقلاب اسلامی، ما رسالت تاریخی مهمی بر دوش داریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار در پیش‌رویداد هم‌افزا در بابلسر با تأکید بر اینکه زمان شناسی یکی از مؤلفه‌های مهم در کار فرهنگی است، اظهار داشت: در عرصه کار فرهنگی و رسانه‌ای پیش از هر چیز دیگری باید بنگریم که در کدام نقطه تاریخ ایستاده‌ایم و قرار است در رابطه با گفتمان انقلابی و رسالت تاریخی خویش چگونه رفتار نماییم.

وی با اشاره به مطالبه رهبر معظم انقلاب مبنی بر انجام فعالیت‌های منسجم و جبهه‌ای در عرصه فکر و فرهنگ، افزود: امروز حرکت‌های فردی و تکی جواب نمی‌دهد و اگر می‌خواهیم تأثیرگذاری لازم را در میدان داشته باشیم، باید کار جبهه‌ای و تشکیلاتی انجام دهیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مازندران با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، ابراز کرد: مخاطب این بیانیه ملت ایران است و باید ببینیم که مردم و گروه‌های مردمی در این میدان چه نقش‌هایی را باید ایفا کنند.

حجت الاسلام شریف تبار، با تأکید بر اینکه باید الگوهای موجود در صنعت و بیانیه گام دوم انقلاب را به گروه‌های مردمی منتقل کنیم، به راهبردهای موجود در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: مردم در احیا و اقامه یک سنت تأثیرگذار هستند، چرا که در مدیریت‌های مختلف فرهنگی در جامعه مؤثر هستند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha