پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ |۲۵ محرم ۱۴۴۶ | Aug 1, 2024
ترور اسماعیل هنیه باعث کُندی آهنگ مقاومت مقابل اسرائیل نمی‌شود

حوزه/ حجت‌الاسلام دهشیری گفت: ترور ناجوانمردانه رهبر شجاع و مقاوم فلسطین جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه توسط رژیم تروریستی صهیونیست هرگز نمی‌تواند آهنگ مقاومت را در رویارویی با اسرائیل کُند نماید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت‌الاسلام حسن دهشیری امام جمعه اردستان با صدور پیامی ضمن محکوم کردن اقدام رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و یکی از محافظان وی، اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، ما به خونخواهی میهمان ارجمندمان که در کشورمان به شهادت رسید، اقدام خواهیم کرد.

وی در این پیام با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه به امت اسلامی، تأکید کرد: به یاری خداوند متعال انتقام سختی از جنایتکاران گرفته خواهد شد.

در ادامه این پیام آمده است: ترور ناجوانمردانه رهبر شجاع و مقاوم فلسطین جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه توسط رژیم تروریستی صهیونیست هرگز نمی‌تواند آهنگ مقاومت را در رویارویی با اسرائیل کُند نماید.

گفتنی است اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی بامداد دهم ماه جاری در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha