پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ |۲۵ محرم ۱۴۴۶ | Aug 1, 2024
هنیه

حوزه / نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار همدان در پی شهادت رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس پیام مشترکی صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از همدان، نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار همدان در پی شهادت رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس پیام مشترکی به شرح ذیل صادر کردند:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت برادر مجاهد و ایثارگر، دکتر حاج اسماعیل هنیه را به ملت مقاوم و سربلند فلسطین، جبهه مقاومت اسلامی‌ و تمامی آزادگان جهان تسلیت عرض می‌نماییم.

مجاهد شهید، با عشقی سرشار به جهاد فی سبیل الله، به فوز عظیم شهادت نائل آمد و نام خود را در تاریخ پرافتخار جبهه مقاومت اسلامی جاودانه ساخت.

صهیونیست‌های جنایتکار و خونخوار بدانند که جریان مقاومت وابسته به شخص نیست و مستمر خواهد بود و خون پاک شهیدانی چون حاج اسماعیل هنیه، بذرهای مقاومت و پایداری را در دل‌های آزادی‌خواهان می‌نشاند و صدها و هزاران مجاهد دیگر را برای مبارزه با ظلم و ستم برمی‌انگیزد.

این خون‌های مقدس، زنجیره‌ای از قیام و انقلاب علیه جنایات رژیم منحوس صهیونیستی و باند جنایتکار آن را رقم می‌زند که هیچ‌گاه خاموش نخواهد شد.

ملت قهرمان و سرافراز فلسطین که با پرورش مردان بزرگ و شجاعی همچون شهید هنیه، همواره در صف مقدم مبارزه با استبداد و ظلم ایستاده است، مایه افتخار و الهام‌بخش همه آزادی‌خواهان جهان هستند.

این ملت مقاوم، با تقدیم عزیزان خود ثابت کردند که هرگز از راه حق و عدالت باز نخواهد گشت و تا آخرین نفس برای آزادی و کرامت انسانی خواهد جنگید.

اینجانبان این مصیبت بزرگ را به محضر مقام‌معظم‌رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، خانواده محترم آن شهید عزیز، ملت قهرمان فلسطین و همه مبارزان راه آزادی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای روح بلند شهید بزرگوار اسماعیل هنیه، علو درجات را مسئلت می‌نماییم.

حبیب‌الله شعبانی موثقی
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان

علیرضا قاسمی‌فرزاد
استاندار همدان

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha