پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ |۲۵ محرم ۱۴۴۶ | Aug 1, 2024
تصاویر/ محکومیت ترور شهید هنیه در بوشهر

حوزه/ منصوری گفت: دشمن در اوج استیصال و ناامیدی قرار دارد و این دست و پا زدن‌ها، هیچ علتی ندارد جز اینکه خود را در آستانه نابودی و غرق شدن می‌بیند.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور امشب در تجمع مردم بوشهر در محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در مسجد توحید بوشهر، اظهار داشت: به لطف خدا، خون پاک شهدا و برکت حضور رهبری و حمایت آحاد مردم روز به روز عزت اسلام و جبهه مقاومت را شاهد هستیم.

وی افزود: امروز در یمن علی‌رغم همه ناملایمات و تحریم‌ها و فشار مضاعف، با مقاومت و استحکام درونی و مبارزه جدی، این محور روز به روز تقویت شده است.

منصوری ادامه داد: در سوریه علی‌رغم اینکه بسیاری از کشورهای مستکبر دست به دست هم داده بودند، محور مقاومت با میدان‌داری حاج قاسم و راهبری رهبر معظم انقلاب، با وجود همه دسیسه‌ها مقاومت کرد و در عراق نیز همه تلاش غرب این بود تا کشور از داخل بپاشد و بتواند به خاک ایران نزدیک شود، اما سربازان جبهه مقاومت این بار هم خوش درخشیدند.

معاون اجرایی رئیس جمهور، با بیان اینکه در لبنان نیز با همه آشفتگی‌ها و مشکلاتی که وجود داشت، شاهد میدان‌داری شیرمردان و شیرزنان حزب الله بودیم، ابراز کرد: در نقطه مقابل با نگاهی به وضعیت غرب، شاهد این هستیم که امروز در قلب آمریکا و انگلیس، در حمایت از غزه تظاهرات گسترده برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی اکنون مراسمات به پاسداشت سیدالشهدا در ایام محرم برگزار می‌شود، جریان پر رونق دینی و اسلامی راه خود را باز کرده و دل‌های آحاد مردم را در دنیا به سمت خود جذب می‌کند.

منصوری، با بیان اینکه دشمن در اوج استیصال و ناامیدی قرار دارد، ابراز کرد: در غزه بعد از طوفان الاقصی رژیم صهونیستی زمین گیر شد و این دست و پا زدن‌ها، چنگ زدن‌ها و اقدامات دیوانه‌واری که از خود به نمایش می‌گذارد، هیچ علتی ندارد جز اینکه خود را در آستانه نابودی و غرق شدن می‌بیند.

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونسیتی اکنون به هر چیزی مانند حیوان درنده‌ که در حال جان دادن است، چنگ می‌زند.

منصوری تأکید کرد: رژیم صهونیستی تصور می‌کند با این طراحی، می‌تواند عمر خود را طولانی‌تر کنند اما این سبک رفتار نتیجه‌ای جز نابودی زود هنگام رژیم صهیونیستی ندارد.

وی تصریح کرد: یقین داریم این رژیم، آینده را نخواهد دید و شمارش معکوس شروع شده و روز به روز به مرگ قطعی خود نزدیک می‌شود.

منصوری ادامه داد: ما در دفاع از جبهه حق محکم می‌ایستیم و شعارها و آرمان‌های خود را سر دست می‌گیریم.

معاون اجرایی رئیس جمهور اضافه کرد: دشمن تحلیلش غلط است چون شناختی از اسلام و شیعه ندارد، دشمن مفهوم و درکی از مسئله مهدویت و ولایت فقیه ندارد و نمی‌فهمد این اقدامات کور، بیش از همه به خود او ضربه می‌زند.

منصوری اظهار کرد: شیعه مانند پرنده‌ای است که در ارتفاع بالا پرواز می‌کند و زره این پرنده، ولایت فقیه است، اگر آن‌ها می‌فهمیدند شهادت برای ما باب رستگاری است به جای این ترورهای کور، تدبیر دیگری می‌کردند.

وی با بیان اینکه اینگونه اقدامات را در برهه‌های مختلف حس کرده‌ایم، عنوان کرد: در تمام نبردها، محور و عمود خیمه مبارزه جمهوری اسلامی است و به فرموده مقام معظم رهبری مواضع ما در حمایت از فلسطین، کاملاً صریح است.

منصوری یادآور شد: در حمایت از جبهه مقاومت و فلسطین، با کسی تعارف نداریم و با لکنت صحبت نمی‌کنیم.

معاون اجرایی رئیس جمهور ادامه داد: هر جا در تاریخ انقلاب اسلامی ایستادیم، نتیجه گرفتیم و آن‌جا که مماشات کردیم و وارد بده بستان‌ها شدیم، ضرر کردیم.

منصوری با اشاره به اینکه امروز نماد مقاومت، غزه است، عنوان کرد: تصویر نازیبای کشورهای غربی را دیده‌ایم که چطور در مقابل شهادت چهل هزار نفر از مردم غزه سکوت کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha