پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ |۲۵ محرم ۱۴۴۶ | Aug 1, 2024
هنیه

حوزه / بسیج اساتید حوزه علمیه همدان در پیامی ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه، رئیس مجاهد دفتر سیاسی حماس، این حادثه تروریستی را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، بسیج اساتید حوزه علمیه همدان در پیامی ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه، رئیس مجاهد دفتر سیاسی حماس، این حادثه تروریستی را محکوم کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللهُ بِأَیْدِیکُمْ،

وَیُخْزِهِمْ وَیَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ،

وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ. (توبه ١۴).

شهادت جناب آقای اسماعیل هنیه رئیس مجاهد و مبارز دفتر سیاسی حماس به عنوان یکی دیگر از جلوه‌های «تروریسم دولتی» و از پیامدهای سکوت خفت بار مجامع ضعیف بین المللی در قبال جنایات مستمر رژیم نامشروع و باند جنایتکار صهیونیستی و نقض آشکار و پی‌درپی مقررات بین المللی است.

این اقدام مذبوحانه و از روی ضعف در داخل کشور عزیزمان مبتنی بر اهدافی شوم از جمله سرپوش گذاردن به شکست مفتضحانه طوفان الاقصی و وعده صادق و نسل کشی و جنایت در غزه و نیز بحران آفرینی جدید در سطح منطقه و به چالش کشیدن مناسبات منطقه‌ای و بین المللی جمهوری اسلامی ایران در این مقطع زمانی به ویژه در آغاز به کار دولت جدید بوده است.

شهادت آقای اسماعیل هنیه چالشی در مسیر مقاومت ایجاد نخواهد کرد و به انگیزه جدیدی برای همکاری با قوت و حمایت بیشتر میان مجاهدان علیه دهه‌ها سال اشغال، سرکوبگری و جنایت بدل خواهد شد و این غده سرطانی را بحول و قوه الهی به نابودی سریعتر خواهد کشانید.

بسیج اساتید حوزه علمیه همدان شهادت این انسان آزاده، مومن و مجاهد را به آزادگان جهان، ملت مظلوم و مقاوم فلسطین و خانواده شهیدپرور ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌کند، از مسئولان مربوطه انتظار است با یاری خداوند متعال و با رهنمودهای رهبری شجاع و حکیم انقلاب و جبهه مقاومت فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای دام ظله درسی پشیمان کننده به جنایتکاران داده و انتقام این میهمان عزیز را به شکلی شایسته از عامل خبیث و وحشی بگیرند.

به یاری خداوند، پیروز نهایی برای فلسطین مقاوم خواهد بود.

وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

بسیج اساتید حوزه علمیه همدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha